reej Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 (bewerkt) Had pas de firmware Beta geïnstalleerd nu weet ik niet hoe het daarvoor was maar bij de invoer van letters ontbreekt bij mij de letter "Z". Vreemd kom van alles tegen behalve de letter Z. Is dit bij alle firmware versies? Ik gebruik Beta Software 2.51 en heb wel een "Z" Staat na de "Y" en voor de "<" Bij de draaischijf bij bv waypoint edit daar staat wel een Z bij mij! Echter als ik kies "Waar naartoe?">Adressen>Nederland>spel stad/postkode dan komt de "Z" niet te voorschijn! Bij mij is wel City Navigator NT V9 geinstalleerd! Dus als je een adres of postcode wilt invoeren is de '"Z" niet zichtbaar! Hier hetzelfde heb firmware versie v2.51 (nederlandse taal) Als je de taal naar engels zet dan heb je de Z terug. (ergens gelezen op een forum) was al bekend zie ik... hahah smeule ook al .. lol Tja, die niet zichtbare 'Z' zit hem in de vertaling van de (ASCII tekenreeksen in de firmware denk ik.Als tijdelijke oplossing kun je de taal veranderen van Nederlands naar American English. Dan doet ie het wel... Inderdaad. Nu kan ik ook weer een adres in Zwolle vinden. Kun je mij vinden en niet weer voor een verkerde deur staan he ! 23 mei 2008 bewerkt door reej
smeule Geplaatst 24 mei 2008 Geplaatst 24 mei 2008 Kun je mij vinden en niet weer voor een verkerde deur staan he ! Moet je er maar een hint bij zetten
delta123 Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met dat spanner tooltje? Moet je de nieuwste beta update hebben en een tool op je PC? Werkt dat ook op een vista PC?
smeule Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met dat spanner tooltje? Moet je de nieuwste beta update hebben en een tool op je PC? Werkt dat ook op een vista PC? Je moet de nieuwste Beta-update hebben. In het menu moet je gaan naar "Stel in" / Systeem/ Interface. Daar kies je de mogelijkheid Garmin Spanner. Sluit de CO met de USB-kabel aan de computer en de CO geeft aan: USB Cable Detected. Would you like to go to Mass Storage? Ja/ Nee. Kies je voor ja dan wordt de CO een harde schijf op je computer. De SD-kaart is ook apart zichtbaar Kies je nee dan krijgt de CO de stroom via je PC en kan je lekker stoeien met de CO. De computer ziet dan niet de CO als harde schijf. Het maakt niet uit of je Vista of XP gebruikt.
delta123 Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 Bedankt smeule. Ik zag een progrmaatje op de downloadlijst van Gramin dat ook spanner heette en dacht dat ik dat moest downloaden... ik ga de beta eropzetten.
reej Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 En ook nog bedankt smeule voor de noodlijst jpg's! top op de colorado 300.
LTeunis Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 En ook nog bedankt smeule voor de noodlijst jpg's! top op de colorado 300. Vertel?
smeule Geplaatst 25 mei 2008 Geplaatst 25 mei 2008 (bewerkt) En ook nog bedankt smeule voor de noodlijst jpg's! top op de colorado 300. Vertel? De gehele noodlijst heeft Smeule jr op deze manier op de CO gezet. De telefoonnrs staan er ook bij. 25 mei 2008 bewerkt door smeule
delta123 Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 Beta geinstalleerd en dat werkt prima. Het is fijner als je kan kiezen. Wat wel opviel is dat je alleen gpx files kan uploaden in usb-modus.
LTeunis Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 De gehele noodlijst heeft Smeule jr op deze manier op de CO gezet. De telefoonnrs staan er ook bij. En waar te krijgen? Of moeten we zelf aan de slag?
smeule Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 De gehele noodlijst heeft Smeule jr op deze manier op de CO gezet. De telefoonnrs staan er ook bij. En waar te krijgen? Of moeten we zelf aan de slag? Ik zal vanavond de bestandjes even doorsturen.
delta123 Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 Ik zal vanavond de bestandjes even doorsturen. Ook even hier naar toe graag. Of maak "even" een "site"
smeule Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 Ik zal vanavond de bestandjes even doorsturen. Ook even hier naar toe graag. Of maak "even" een "site" Ik zal een zip file op dezelfde "site" zetten
smeule Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 De noodlijst kan je hier vinden. Je kan de hele map op je colorado zetten, en bij image-viewer zie je alles weer staan. Suc6 Link verwijderd door Moderator ivm privacy.
Mars Express Geplaatst 26 mei 2008 Geplaatst 26 mei 2008 De noodlijst kan je hier vinden. Je kan de hele map op je colorado zetten, en bij image-viewer zie je alles weer staan.Best handig, maar was die lijst niet geheim behalve voor degene die er opstaan? Link verwijderd door moderator om privacy redenen.
Aanbevolen berichten