Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Bij de draaischijf bij bv waypoint edit daar staat wel een Z bij mij!

Draaischijf? Dat had de oude Ericson T65 ook al. Wat een vooruitgang. :crybaby:

Echter als ik kies "Waar naartoe?">Adressen>Nederland>spel stad/postkode dan komt de "Z" niet te voorschijn! Bij mij is wel City Navigator NT V9 geinstalleerd!

Dus als je een adres of postcode wilt invoeren is de '"Z" niet zichtbaar!

Heel lastig als je naar Zwolle moet. :)

Geplaatst
Ik kan ook niet naar "Z"eewolde :crybaby:

Is dit met de Beta versie of niet. Was mij eerst ook niet opgevallen tot ik vandaag naar zeeland(plaats) wilde!

Geplaatst

Is dit met de Beta versie of niet. Was mij eerst ook niet opgevallen tot ik vandaag naar zeeland(plaats) wilde!

Wij hebben ook de Beta-versie geïnstalleerd. Bij een volgende update zal het wel weer goed komen. :) , of niet :)

Geplaatst (bewerkt)

Versie beta 2.51

38.gif

Versie 2.40

114.gif

bewerkt door deBruineBeren
Geplaatst

Over die aandelen gesproken?

Ja ze zijn binnen hoor. Op dit moment zij alle bevers bevoorraad, en liggen er dus meerdere in de winkels.

Voor een ieder om te bekijken en te voelen.

Tis maar dat je het weet.

• 4 weeks later...
Geplaatst

Vandaag de colorado 300 in bezit gekregen. Nouja.. gekregen?

Morgen eerst wat 'gewone' caches doen en daarna uitbreiden.

Jammer dat er nog geen wherigo's in groningen zijn. Hm. Mischien moet ik maar weer met de builder stoeien. Hoop te doen dus.

Maar ben wel blij met mijn Col.300 ;)

Geplaatst

Gefelicitaart! Ook ik ben erg blij met mijn Co ;) Ik heb er al wel wat caches mee gedaan: werkt prima. Dat was wel anders met mijn mobiel en gpsmuis. Ook nog geen wherigo gedaan, maar de demo doet me naar een echte lonken! Veel plezier ermee!

Groetjes van Diane (Dasjes)

Geplaatst

Tja, die niet zichtbare 'Z' zit hem in de vertaling van de (ASCII tekenreeksen in de firmware denk ik.

Als tijdelijke oplossing kun je de taal veranderen van Nederlands naar American English.

Dan doet ie het wel...

Geplaatst
Tja, die niet zichtbare 'Z' zit hem in de vertaling van de (ASCII tekenreeksen in de firmware denk ik.

Als tijdelijke oplossing kun je de taal veranderen van Nederlands naar American English.

Dan doet ie het wel...

Inderdaad. Nu kan ik ook weer een adres in Zwolle vinden. ;)

Geplaatst

Vandaag mijn Colorado 300 ontvangen. Deze keer in Nederland gekocht. Vanwege twee zaken:

-het apparaat is nog redelijk nieuw dus loop je wat meer risico dat er iets niet goed is

-de prijs is waarschijnlijk door de grote (grijze)import van de 60csx laag gehouden en het prijsverschil is daardoor minder.

Ziet er goed uit. Het is even wennen ivm de knoppen, dat zal wel even duren voordat we daar aan gewend zijn.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...