Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op het GME een WPtje gewisselt met een andere Colorado.

WP 003 welke op mijn Colorado ook al bestond werdt 003 1.

Ze zijn zo gek nog niet bij Garmin.

Op wat voor afstand moet je die Colorados van elkaar houden? En wat is de maximale afstand dat het werkt?

Geplaatst

Wat vindt jij van de nieuwe Colorado.

Ik vind hem helemaal geweldig.

1e als Alex een nieuwe koopt kan ik zijn oude over nemen. :cry:

2e als we nu samen gaan cache heb ik wat meer tijd. ;)

Ik voer de coördinaten in van het volgende punt.

Kijk wat om mij heen.

Meen wat foto’s.

En dan is Alex ook klaar met invoeren.

En kunnen we verder.

Ideaal toch. :crybaby:

Geplaatst

@Smeule,

- Tracks kun je apart opslaan, de CO maakt er welliswaar 1 bestand, van maar via Mapsource kun je de tracks apart selecteren en opslaan.

- of je meerdere wp's kunt selecteren om te verwijderen weet ik niet, vond alleen de optie alle "alles verwijderen" of de bekende "wis waypoint" (per stuk dus)

- Wp's en bijbehorende geocache icoontjes zet ik met GSAK op de CO. Meerdere caches (wp's) in de omgeving herken je dan aan het icoontje.

groetjes,

fhc68

Geplaatst

* Tracks: Duidelijk. Al is het met de 60CSX makkelijker en meer mogelijkheden

* WP's: Zover was ik ook. In de 60CSX kon je ook per type verwijderen. Dat mis ik in de CO.

* Icoontjes: Via GSK kan ik ze inderdaad laden maar daarna als ik ze gevonden heb dan veranderd CO het in het bekende schatkistje met de klep open. Met de 60CSX kon ik ook kiezen welk Geoache icoontje ik wilde hebben. Uploaden zoals bij de 60CSX lukt me niet.

Bedankt tot zo ver. Er zullen nog wel software updates komen waardoor de CO meer dezelfde functionaliteitenm zal krijgen als de 60CSX.

DE 60CSX is een prima GPS alleen de CO is grafisch helemaal TOP ;)

@Smeule,

- Tracks kun je apart opslaan, de CO maakt er welliswaar 1 bestand, van maar via Mapsource kun je de tracks apart selecteren en opslaan.

- of je meerdere wp's kunt selecteren om te verwijderen weet ik niet, vond alleen de optie alle "alles verwijderen" of de bekende "wis waypoint" (per stuk dus)

- Wp's en bijbehorende geocache icoontjes zet ik met GSAK op de CO. Meerdere caches (wp's) in de omgeving herken je dan aan het icoontje.

groetjes,

fhc68

Geplaatst

Bedankt voor de info. De Colorado begin ik steeds beter te kennen. Wat mij betreft mogen er nog wel wat software-updates komen ;) . Vandaag weer wezen cachen en de bediening gaat steeds beter.

Is het een idee om wensen in te dienen bij Garmin, of zijn ze daar al mee bezig?

* Is het mogelijk om tracks apart op te slaan of maakt de CO er een bestand van?

Ja je kunt gewoon tracks appart opslaan

* Hoe kan je meerdere WP's in de CO selecteren en verwijderen of kan dat alleen via GSAK?

Alleen via pc, of gsak

* Hoe kan ik de Geocache Icoontjes laden in de CO?

(nog ) niet

Smeule

Geplaatst

Hier staan inderdaad de verschillen tussen de 60CSX en de CO-300

Hier

Is het een idee om wensen in te dienen bij Garmin, of zijn ze daar al mee bezig?

Volgens zeggen houd Garmin deze site in de gaten.

Geplaatst

Nu wil ik vanuit GSAK een GPX-file maken om caches te laden in de CO. Hiervoor pak ik eerst de traditionals met een straal van 100km rond home. Nu filter ik de founds er uit. Tot zover gaat het goed en kan ik deze uploaden naar de CO. In de CO zie ik deze caches ook :dribble:

Nu wil ik de Available status aanpassen door de Archived en de Temporarily Unavailable er uit te filteren. Deze GPX-file ga ik uploaden naar de CO en nu kan de CO ze niet vinden ;)

Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd.

Smeule

Geplaatst
Nu wil ik vanuit GSAK een GPX-file maken om caches te laden in de CO. Hiervoor pak ik eerst de traditionals met een straal van 100km rond home. Nu filter ik de founds er uit. Tot zover gaat het goed en kan ik deze uploaden naar de CO. In de CO zie ik deze caches ook :crybaby:

Nu wil ik de Available status aanpassen door de Archived en de Temporarily Unavailable er uit te filteren. Deze GPX-file ga ik uploaden naar de CO en nu kan de CO ze niet vinden :thumbup:

Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd.

Smeule

Eigenlijk niets maar ik denk dat je vergeet om de eerste gpx te verwijderen.

De tweede bevat alleen de available caches en die worden dan ook alleen overschreven in de Colorado.

De archived/temp unavailable caches komen niet in de tweede gpx voor en worden dus ook niet overschreven.

Ze blijven dus netjes (zoals het hoort) in de GPS staan.

Bovenstaande handeling is dus ook gewoon in één keer te doen.

Selecteer alleen Traditional.

EN

Selecteer 100 km rond home

EN

Selecteer Not Found

EN

Selecteer alleen Available

EN

Ger@ld

Geplaatst

Voor de liefhebbers: de Colorado wordt deze week uitgeleverd bij alle Bever filialen en gaat er €449,- kosten, wees er snel bij want de eerste zending is klein. Maar er komen later in de maand 150 stuks bij.

Geplaatst
Voor de liefhebbers: de Colorado wordt deze week uitgeleverd bij alle Bever filialen en gaat er €449,- kosten, wees er snel bij want de eerste zending is klein. Maar er komen later in de maand 150 stuks bij.

Ik wil hier geen prijsdiscussie gaan voeren maar er zijn winkels met een, bij velen bekende, sublieme service (incl forum) en 4 euro goedkoper. :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...