dagger38 Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik ben op zoek naar een soort van HARDE rugtas , een model dat zowel op de rug als op de fiets kan worden bevestigd... Zoiets gelijk Lara Croft in Tomb Raider op haar rug heeft. De inhoud zou ik met schuim kunnen indelen voor mijn delikate instrumenten , zoals pen ,papier... Weet iemand ergens zoiet waar ik dat kan vinden... PS:commersiele adressen via een PM aub Dagger38 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik ben op zoek naar een soort van HARDE rugtas , een model dat zowel op de rug als op de fiets kan worden bevestigd... Zoiets gelijk Lara Croft in Tomb Raider op haar rug heeft. De inhoud zou ik met schuim kunnen indelen voor mijn delikate instrumenten , zoals pen ,papier... Weet iemand ergens zoiet waar ik dat kan vinden... PS:commersiele adressen via een PM aub Dagger38 Op het vliegveld van Wenen. Ik zal de volgende keer eens een folder meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 (bewerkt) Hmm, Als ik aan Lara Croft denk, dan zie ik een gewone Pukkel. Da's een rugzak die je ook als schoudertas kunt dragen, en die is gemaakt van dik canvas. Kun je voor een habbekrats bij iedere dumpzaak kopen in verschillende kleuren. Maar misschien bedoel je eerder zoiets als DIT of misschien zelfs DIT. Misschien kun je wat je wil nog iets beter omschrijven zodat we je beter kunnen helpen. 10 februari 2008 bewerkt door dmace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ating en Rosie Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Voor ons geen "hard" model, maar een exemplaar van Camelbak. Tijdens het cachen altijd wat te drinken. Een reservoir van 1.5 of 2 liter water. Zeker nu we met de Maluku Kids een keer zonder drinken kwamen te zitten in Den Bosch, voor ons niets anders meer. Inmiddels is er een bestelling uit voor een Camelbak, Menace, zodat we wat meer luxe opbergmogelijkheden hebben tijdens de wintersporten. Onze aanrader is dus een rugzak met een drinkreservoir. Eerst genieten van een kop koffie of thee uit de thermos en daarna tijdens je tocht genoeg te drinken voor onderweg. De verschillende tassen bieden genoeg mogelijkheden om je kwetsbare spullen veilig te vervoeren. Het niet uitdrogen voorkomt ook fouten bij het oplossen van moeilijke puzzels! Veel plezier, Ating en Rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de goudflitters Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een soort van HARDE rugtas , een model dat zowel op de rug als op de fiets kan worden bevestigd... Zoiets gelijk Lara Croft in Tomb Raider op haar rug heeft. De inhoud zou ik met schuim kunnen indelen voor mijn delikate instrumenten , zoals pen ,papier... Weet iemand ergens zoiet waar ik dat kan vinden... PS:commersiele adressen via een PM aub Dagger38 Er zijn zulke tassen te koop bij motorzaken. Alleen kan ik niet meer op het merk komen. Het betreft een soort HDPE schaal met ruimte voor camera etc. Ik google wel even door. Ik kan natuurlijk ook weer even de betreffende motorzaak binnenlopen. edit Linkje gevonden, en pm verstuurd. Het betreft een test in de vorm van pdf. Kan ik die hier ook posten?? 10 februari 2008 bewerkt door de goudflitters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Bij een zwerfsportwinkel is er ook een harde rugzak te krijgen. Heb er zelf ook 1. Is o.a. bedoeld om laptop in te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 ik zag bij een niet nader te noem zweedse meubelgigant leuke (opvallend gekleurde) laptop rugzakken...(geloof ik) zag er leuk uit en best stevig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden