Spring naar bijdragen

Nederlands bedrijf werkt mee aan nieuwe generatie GPS ontvangers!&


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Had eerder een barometer en compas verwacht.

Om eventuwele corecties bij slechte ontvangste gps antenna te kunnen uit voeren.

Oké, daar is wat aan te doen. Ik zal de barometer en het kompas toevoegen aan de verlanglijst.

 

- Tot maximaal 128 thermometers

Ik hoop niet dat die 19.6250 C de weergave van de temperatuur is, want dan moeten die jongens in Delluf nog leren wat de betekenis van "resolutie" en "nauwkeurigheid" is.

Net zo zinvol als mijn GPS die zegt dat het nog 9 meter 82 naar de cache is met een afwijking van 7 meter.

Je hebt gelijk Jowi. 19,6C zou in dit geval beter zijn.

 

zo'n proto type is eigenlijk geen prototype maar een proof of concept...combineer de POC met een mock-up en je weet wat het gaat kunnen en hoe het er uit gaat zien

 

 

Ik mis:

  • (barometriche) altometer
  • electronisch kompas
  • voorbereiding op Galileo (maar een flash van de firmware kan dat vast fixxen comes the time)
  • native USB (en GEEN emulatie van een .com interface.. Ik wil BEIDE)
  • edge/wimax/wifi/gsm/gprs/ connectiviteit (voor updates en dergelijke)
  • bluetooth om voor andere bluetooth apparaten voor gps ontvanger te spelen (of ter vervanging van bovengenoemde connectiviteit

aan te bevelen soft-firm-middle ware features

  • Sateliet baan /timing correctie file upload mogelijkheid (zoals HP dat heeft)
  • cachemate achtige "found / bezocht" functie (handig bij het volgen van een route)

nou dat dus

 

Zoals hierboven al genoemd; de barometrische hoogtemeter en het kompas zijn toegevoegd aan de verlanglijst. Een USB-interface heeft het geheel al, mijn excuses voor het niet melden. :blush: GSM/EDGE is inderdaad ook een leuke, maar dan moet DellûfTech een telecom-sponsor gaan zoeken. :lol1:

 

Wat is de actieradius van deze ontvanger . Hij wordt zo te zien gevoed via een adapter . Verlengsnoer included???

Het prototype werkt op twee penlites, een 9 volt blok, een accu, een 12V autostekker of op netspanning. Vrij universeel dus. :P In de auto was de range vandaag zo'n 450 km, toen kreeg Gpsgek een stijve poot van het trappen... (Nee, corolla's van 't type E10 hebben geen cruise-control)... :no:

 

Tis wel wat vroeg voor een 1 april grap....

Ziet er echt uit of het zo bij conrad of display vandaan komt... wet je zeker dat je niet voor de GEK wordt gehouden gpsGEK ?

 

D.L.

Neuh hoor, ik ben goudeerlijk... :)

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er iets gecompliceerder uit dan wat wij aantroffen in 'Pure Logic'. Je maakt blijkbaar vorderingen met je studie :thumbup:

Moeten wij ons voorbereiden op 'DigitAll:3'???

:lol1::ph34r:

Eigenlijk moet je je voorbereiden op DigitAll 3 & 4, maar het ontbreekt deze hardwerkende student chronisch aan tijd om flink door te stomen in deze projecten. Het kan dus nog wel even duren... :huh: Ook heb ik nog een idee voor een AnaLog 1, die trekt qua concept meer toe naar Using the Skyline. Misschien komt die wel eerder... Al met al; totaal geen gebrek aan ideeën.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt er ook T2™ TERRAIN COMPENSATION TECHNOLOGY op je systeem.

Uitleg T2

Nee hoor, dat is niet nodig denk ik... Overigens vraag ik me zowiezo af of het wel mogelijk is dergelijke nauwkeurigheden te halen, maargoed.

Vaak maaken boven genoemde systeemen ook gebruik van dgps of kgs voor grote nauwkeurigheid.

waas (6á8 inch) kgs (1 inch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Maar hoelang is dan de tijd voordat het echt in productie gaat, en dat het in de winkel legt

Tja, ik schat een weekje of twee... De TTM (Time To Market) is dus lekker kort.

 

Is de TTM een voortschrijdende factor zoals in de marketing te doen gebruikelijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...