nielstom Geplaatst 7 februari 2008 Share Geplaatst 7 februari 2008 Ik wil een cache plaatsen in Hengelo, ik denk dat ik daar wel wat hulp bij kan gebruiken Ben dus hierbij ook op zoek, naar geocachers die in de buurt van Hengelo wonen, en zelf ook al eens een cache hebben geplaatst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 februari 2008 Share Geplaatst 7 februari 2008 Tjonge tjonge, koekjen erbij. Geen cache uitgezet, en ook weinig gevondendjen hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 februari 2008 Share Geplaatst 7 februari 2008 Hij woont niet in Hengelo (voorzover ik weet), maar misschien kan 8BG (Achtbaangek) je helpen met zijn Voorzorg service? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blooper65 Geplaatst 7 februari 2008 Share Geplaatst 7 februari 2008 Hallo, ik woon in de buurt van Hengelo, maar zelf nog nooit een cache uitgelegd. Lijkt me wel leuk om het eens te doen. Dus stuur maar een pm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PA1FOX Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Weet niet of het nog van toepassing is.. maar PA1FOX woont ook in Hengelo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden