Spring naar bijdragen

Geocache Radio - Aflevering 3


dmace

Aanbevolen berichten

Na een maand stilte eindelijk weer veel luisterplezier met de nieuwe podcast van Geocacheradio.

 

We zijn nog volop bezig om de juiste format voor het programma te vinden, dus er kunnen wat nieuwe geluidjes de revu passeren. Laat ons weten wat je ervan vindt.

 

De volgende onderwerpen komen in deze uitzending aan bod:

 

Nieuws:

Commotie over cache in Shipluiden (interview met de eigenaar!)

Nieuwe versie GSAK

Garmin nu ook voor de MAC

Nieuwe uitdaging in de vorm van Wherigo.com

Kopje koffie met Handpresso

Geotagging Photo's

 

Je kunt hem HIER of HIER downloaden en/of beluisteren.

 

Voor het doorgeven van Nieuws, Handige tips of commentaar verwijs ik je door naar geocacheradio@gmail.com

of bel het door op 084-4203516.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jullie moeten wel even vermelden dat het telefoonnummer een speciaal en DUUR nummer is!

 

Hoe kom je daar nou bij? :) Het is een gewoon telefoonnummer.

Het ligt alleen in een voip-range, waardoor het niet bij een woonplaats hoort.

Kost dus hetzelfde als een normaal telefoonnummer, en mocht je al met voip bellen, zoals Internetplusbellen van de KPN, of het belpakket van Planet of XS4All, dan bel je zelfs gratis. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie moeten wel even vermelden dat het telefoonnummer een speciaal en DUUR nummer is!

 

Hoe kom je daar nou bij? :beerchug: Het is een gewoon telefoonnummer.

Het ligt alleen in een voip-range, waardoor het niet bij een woonplaats hoort.

Kost dus hetzelfde als een normaal telefoonnummer, en mocht je al met voip bellen, zoals Internetplusbellen van de KPN, of het belpakket van Planet of XS4All, dan bel je zelfs gratis. :no:

 

Even een random telefoonaanbieder; zie de kosten hier:

 

http://www.telfort.nl/producten/mobiel/prepay/tarieven/

 

Voor nummers die beginnen met 0900, 0906, 0909, 084 en 087 betaal je het speciale tarief: € 1,25 per minuut + € 0,07 starttarief per gesprek, ongeacht het tarief wat genoemd wordt in de gratis tariefsmelding. Na de eerste minuut, betaal je per seconde

 

Toch redelijk duur, niet? 1,25 euro per minuut!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een random telefoonaanbieder; zie de kosten hier:

http://www.telfort.nl/producten/mobiel/prepay/tarieven/

Voor nummers die beginnen met 0900, 0906, 0909, 084 en 087 betaal je het speciale tarief: € 1,25 per minuut + € 0,07 starttarief per gesprek, ongeacht het tarief wat genoemd wordt in de gratis tariefsmelding. Na de eerste minuut, betaal je per seconde

 

Toch redelijk duur, niet? 1,25 euro per minuut!

 

Ja, dat ziet er duur uit, maar ik kan dan ook niets doen aan de woekertarieven van Telfort.

Omdat je me toch aan het twijfelen hebt gebracht maar eens even op mijn Orange-rekening gekeken.

Daar kostte mijn 22 seconden durende gesprekje 0,087 euro.

Dus 12-15 cent per minuut voor een gesprek met een mobieltje. Niet echt spectaculair dus.

 

Maar als je heel erg graag via Telfort naar ons wil bellen, zou ik ze zeker even over dit 'bedrog' berichten. B)

 

Ik heb ook nog even bij de KPN gekeken (je weet wel, die van de bedenkers van het telefoonnummer in Nederland), en daar staat het volgende:

Naar 088-bedrijfsnummers, 085-nummers en 14xy-nummers € 0,0391

Geen gedoe over 084-nummers. Ik zou het nog maar eens goed navragen bij Telfort, want die blunderen wel vaker.

 

Stukje van GSM-Helpdesk Nederland:

084 en 087 nummers

Deze servicenummers worden vaak gebruikt door bedrijven en instellingen die diensten aanbieden. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld de Fax-naar-Email boxen van KPN. Instellingen kunnen bellers in staat stellen overal vanuit Nederland tegen lokaal tarief naar 084 of 087 nummers te bellen, maar ook hoge tarieven van € 0,80 cent per minuut of € 1,30 per gesprek komen voor binnen deze nummers. Vanaf een mobiele telefoon is bellen naar dit soort nummers altijd zeer prijzig. U betaalt het normale minuuttarief voor bellen buiten de belbundel, plus een tarief van gemiddeld € 0,60 cent per minuut. Raadpleeg de actuele tarieven van uw provider voor de exacte tarieven die voor uw provider gelden.

 

 

- - - -

 

Atlas! Welkom bij alle andere luisteraars. Schroom niet om ons te laten weten wat je er van vindt.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...