Spring naar bijdragen

Privé leraar GSAK


GeoTeeth

Aanbevolen berichten

Sinds 2 weken heb ik het programma GSAK. Heb er nog niet veel mee kunnen oefenen. Maar loop nu wel al tegen een paar onduidelijkheden aan.

Om nu niet mijn onkunde over het GSAK ten toon te te hoeven spreiden aan alle overige forumleden, ben ik op zoek naar een privé leraar voor GSAK.

Eentje waarmee ik via email of telefoon enkele vragen over, instellingen en mogelijkheden van GSAK kan bespreken.

Als het iemand is die in het Noorden woont is dat voor mijn telefoonrekening mooi meegenomen. Maar dat is niet noodzakelijk.

Graag je reactie via een PM.

 

 

Groet,

Gerrit Jan aka GeoTeeth :offtopic:

 

PS: het GSAK avondklasje in Oirschot in de maand februari is me net iets te ver weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als oirschot te ver weg is, misschien is het dan handig om even te vermelden in welke omgeving je woont. Dan kan je misschien een keer afsprekenmet iemand in je buurt om eens rustig eea te bespreken. Dat gaat meestal een stuk handiger dan per mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als oirschot te ver weg is, misschien is het dan handig om even te vermelden in welke omgeving je woont. Dan kan je misschien een keer afsprekenmet iemand in je buurt om eens rustig eea te bespreken. Dat gaat meestal een stuk handiger dan per mail.

 

 

Woon in het Noorden, vlak onder Groningen.

Heb ook al een handleiding van de belgische gc.site doorgenomen.

De handleiding van Haak kende ik nog niet.

Zal ik binnenkort ook eens bestuderen.

 

gr, GeoTeeth :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...