Spring naar bijdragen
  • 0

TOPO Italie / Venetie

Vraag

Geplaatst

Hallo, weet iemand waar ik aan TOPO kaarten kan komen voor de GARMIN (Mapsource) van Italie en dan met name Venetie?

En ik bedoel dus niet de maps van CityNavigator of TOPO kaarten met alleen hoogtelijnen. Maar eigenlijk zoiets als de TOPO kaarten zichtbaar zijn op een Garmin.

Alvast bedankt

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo, weet iemand waar ik aan TOPO kaarten kan komen voor de GARMIN (Mapsource) van Italie en dan met name Venetie?

En ik bedoel dus niet de maps van CityNavigator of TOPO kaarten met alleen hoogtelijnen. Maar eigenlijk zoiets als de TOPO kaarten zichtbaar zijn op een Garmin.

Alvast bedankt

Geen antwoord op je bovenstaande vraag, maar Death in Venice is een hele leuke cache om te doen.

• 0
Geplaatst
Dank Kiddooz en jullie 3 :lol:

Die laatste link kan ik zeker wat mee.

Groeten GeoBeo

Maar die kaarten zijn wel heel beperkt ! Alleen een stukje Gardameer en Dolomieten. Zeker geen complete dekking.

Groeten Topzoekertje.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Wij zijn vorig jaar op zoek geweest naar papieren topokaarten van Italië. Het bleek dat die er slechts van beperkte gebieden enigzins recent zijn. Van grote delen van het land bestaan er geen kaarten jonger dan 50 jaar. Men is voornemens de achterstand ooit goed te maken, maar dan zal er nog een hoop water door de Po gestroomd zijn...

M.a.w. het zou me verbazen als Garmin meer kan bieden als wat er op papier niet eens meer leverbaar is B)

bewerkt door MCMAL
  • 0
Geplaatst

Hmmmm, ik zie nu ook dat de dekking minimaal is.

Venetie en omgeving zal dus wel een probleem gaan worden.

Is het misschien iets om kaarten zelf te gaan maken? Zag laatst een handleiding daarover. Wel veel werk en ik vraag me ook af of die Terraserver wel de benodigde informatie heeft.

Zo ben ik vorig jaar aan het zoeken geweest naar kaarten van Gozo (Malta) Deze zijn dus ook nergens te vinden. Overigens wel vreemd dat er niet iets te doen is met de informatie van Google Earth. Maar ik heb begrepen dat daar ook veel grote afwijkingen in zitten en dus niet echt bruikbaar is voor positiebepaling.

• 0
Geplaatst
Hmmmm, ik zie nu ook dat de dekking minimaal is.

Venetie en omgeving zal dus wel een probleem gaan worden.

Is het misschien iets om kaarten zelf te gaan maken? Zag laatst een handleiding daarover. Wel veel werk en ik vraag me ook af of die Terraserver wel de benodigde informatie heeft.

Zo ben ik vorig jaar aan het zoeken geweest naar kaarten van Gozo (Malta) Deze zijn dus ook nergens te vinden. Overigens wel vreemd dat er niet iets te doen is met de informatie van Google Earth. Maar ik heb begrepen dat daar ook veel grote afwijkingen in zitten en dus niet echt bruikbaar is voor positiebepaling.

Ben wel benieuwd of er in de tussenliggende periode nog iets is ontdekt op dit gebied? Ben nl ook nog steeds op zoek naar topokaarten voor Gardameer en pmgeving. Mag mapsource zijn maar OZI is ook prima....

• 0
Geplaatst
Ben wel benieuwd of er in de tussenliggende periode nog iets is ontdekt op dit gebied? Ben nl ook nog steeds op zoek naar topokaarten voor Gardameer en pmgeving. Mag mapsource zijn maar OZI is ook prima....

Voila:

http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?template...6042-0051-N0803

Super, dank je wel. Dus de TRekMap is geschikt voor in het veld. Goed om te weten (ben niet zo thuis in mapsource enzo)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...