Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Meer mensen met dit probleem.

De overzichtskaart wil niet laden, ook de deelversie niet....

bij mij tenminste niet.

zowel XP ( exporer & firefox) en OSX ( safari & firefox)

Geplaatst
Meer mensen met dit probleem.

De overzichtskaart wil niet laden, ook de deelversie niet....

bij mij tenminste niet.

zowel XP ( exporer & firefox) en OSX ( safari & firefox)

Met XP en FF inderdaad niks hier.

Geplaatst

en nu lukt het weer wel....

waarschijnlijk ondehoud o.i.d.

mooi weer, nieuwe GPS.. vanmiddag maar weer eens opstarten.

adios

Geplaatst (bewerkt)

Bij mij verschijnt af-en-aan weer die vage memory error. Soms is ie er, dan probeer ik nog eens en dan is er niet meer. Of bij de derde poging niet meer.

Het gebeurt bij de oude kaarten bij het inzoomen. Niet alleen de "not found" kaart maar ook de gewone met alles erop.

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst

Ik heb met regelmaat en vooral 's avonds en in het weekend last met het laden. Ik krijg bv wel de eerste pagina van de cache maar voordat de locatiegegevens zijn geladen en bv. het ophalen van meer logs duurt bijzonder lang. Als het te lag duurt krijg ik een error. Dit gebeurt zowel bij IE als Mozilla

Geplaatst
Ik heb met regelmaat en vooral 's avonds en in het weekend last met het laden. Ik krijg bv wel de eerste pagina van de cache maar voordat de locatiegegevens zijn geladen en bv. het ophalen van meer logs duurt bijzonder lang. Als het te lag duurt krijg ik een error. Dit gebeurt zowel bij IE als Mozilla

Ik heb dezelfde problemen. Via een omweg, door in de linkerkolom een item aam te klikken of door in te loggen en dan naar een cache pagina te gaan, kun je de gewenste dingen doen

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...