nuskyn Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Meer mensen met dit probleem. De overzichtskaart wil niet laden, ook de deelversie niet.... bij mij tenminste niet. zowel XP ( exporer & firefox) en OSX ( safari & firefox)
De Oliva's Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Nee, werkt goed hier. Probeer eens IE opnieuw te starten?
Team Firefox Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Meer mensen met dit probleem. De overzichtskaart wil niet laden, ook de deelversie niet.... bij mij tenminste niet. zowel XP ( exporer & firefox) en OSX ( safari & firefox) Met XP en FF inderdaad niks hier.
De Roode Loper Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Welke werkt niet? De gewone of de "google"kaart?
Team Firefox Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Welke werkt niet? De gewone of de "google"kaart? De 'gewone' Roode Loper.
De Oliva's Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Aha ik doelde op de Google. Die doet 't goed.
nuskyn Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Geplaatst 16 januari 2008 en nu lukt het weer wel.... waarschijnlijk ondehoud o.i.d. mooi weer, nieuwe GPS.. vanmiddag maar weer eens opstarten. adios
everforever Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Sinds zondag wil het al niet. Thuis, zowel pc als laptop, en op het werk ook niet. IE, XP/ W NT.
yello Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Heb het zelfde probleem sinds afgelopen zondag.
Goedweerloper Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 (bewerkt) Bij mij verschijnt af-en-aan weer die vage memory error. Soms is ie er, dan probeer ik nog eens en dan is er niet meer. Of bij de derde poging niet meer. Het gebeurt bij de oude kaarten bij het inzoomen. Niet alleen de "not found" kaart maar ook de gewone met alles erop. 16 januari 2008 bewerkt door Goedweerloper
The Bulldogs Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Ik heb met regelmaat en vooral 's avonds en in het weekend last met het laden. Ik krijg bv wel de eerste pagina van de cache maar voordat de locatiegegevens zijn geladen en bv. het ophalen van meer logs duurt bijzonder lang. Als het te lag duurt krijg ik een error. Dit gebeurt zowel bij IE als Mozilla
VEENWIND Geplaatst 16 januari 2008 Geplaatst 16 januari 2008 Ik heb met regelmaat en vooral 's avonds en in het weekend last met het laden. Ik krijg bv wel de eerste pagina van de cache maar voordat de locatiegegevens zijn geladen en bv. het ophalen van meer logs duurt bijzonder lang. Als het te lag duurt krijg ik een error. Dit gebeurt zowel bij IE als Mozilla Ik heb dezelfde problemen. Via een omweg, door in de linkerkolom een item aam te klikken of door in te loggen en dan naar een cache pagina te gaan, kun je de gewenste dingen doen
geodreamers Geplaatst 17 januari 2008 Geplaatst 17 januari 2008 vanaf zondag krijg ik ook geen nederlandse kaart. Via een omweg lukt het me wel. Maar ik vind het wel vervelend. Hoe kan ik het beste dit probleem oplossen?
ET4FR & CO Geplaatst 17 januari 2008 Geplaatst 17 januari 2008 Hier geen problemen, misschien eens een keertje cookies enz verwijderen.
Aanbevolen berichten