Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi is het jullie al eens over komen dat iemand wel een mail heeft dat er een nieuwe online is maar dat je zelf deze mail niet heb gehad.

Kreeg net telefoontje van iemand "ik ben onderweg naar de nieuwe cache"en ik heb nogsteeds geen email gehad. Hoe kan dit? :angry::D

Die anderen hebben nu goud. (net telefoon gehad) maar ik heb nog steeds geen email

Kruimbol

Geplaatst

Hee Kruimbol, heb je daardoor de nieuwe cache Dood spoor in Zutphen gemist :D

En afgelopen zaterdag Eefde?

Ik weet ook niet precies hoe het komt. Misschien staat je mailprogramma op één keer per uur checken?

Groetjes,

CrankyHenkie

Geplaatst

hee henkie

ja dood spoor gemist tot nu toe nog steeds geen email :angry: En nee onze mail check zeer regelmatig. Bovendien hadden we gisteren met Ted gesproken en wisten we dat deze er aan kwam en dus continue paraat steeds mails gelezen bleee :D:angry:

helaas. Die eefde hadden we wel maar we waren rondom Hoogeveen aan het doen dus niet in de buurt.

Team Mama loe heeft 2x goud nu. Dat is mijn zus dus ook leuk.

groet

irene

Geplaatst

Iets vergeten??

Zijn bij GC.com op de pagina My Account onder Premium Features de Notifications wel aangevinkt?

Kies hier even voor Set Up Notifications om deze aan te vinken.

Niet vergeten om onder de keuze edit ook nog je thuis coordinaten en het aantal kilometers op te geven.

Succes

Geplaatst

nee niets vergeten alles staat goed ingesteld. Meestal gaat het ook wel goed maar op deze waren we juist zo gebrand :D

Geplaatst

Beste mensen,

Het maakt niet uit of je premium member bent, je moet toch nog steeds naar je computer e.d kijken :thumbup:

Wij zijn ook geen premium member, wel donateur ,dat dan weer wel.

Maar vandaag wel goud gelogd. ;)

Veel suc7

verrader

Geplaatst

Premium Member of Donateur zijn twee totaal verschillende dingen.

Om een notification mail te krijgen zul je toch echt Premium member moeten zijn.

Anders kun je maanden voor je computer zitten wachten op een mailtje van .com. :thumbup:

@Kruimbol.

Heb je bij cache types wel Traditionals aangevinkt?

De twee gemiste mailtjes betrof namelijk beiden een traditional.

Ger@ld

Geplaatst

Ik heb ook upc, maar zag als ik mijn spam filter aan zet dat het geweerd werd en als ik spam in een aparte map laat binnenkomen en in outlook aangeef dat geocaching in een aparte map moet is er geen probleem

:thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...