kruimbol Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Hoi is het jullie al eens over komen dat iemand wel een mail heeft dat er een nieuwe online is maar dat je zelf deze mail niet heb gehad. Kreeg net telefoontje van iemand "ik ben onderweg naar de nieuwe cache"en ik heb nogsteeds geen email gehad. Hoe kan dit? Die anderen hebben nu goud. (net telefoon gehad) maar ik heb nog steeds geen email Kruimbol
smeule Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Je moet hiervoor premium member zijn bij geocaching.com.
TuuronTour Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Je moet hiervoor premium member zijn bij geocaching.com. Dat is kruimbol ook, zie zijn gc.com profiel
Crankyhenkie Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Hee Kruimbol, heb je daardoor de nieuwe cache Dood spoor in Zutphen gemist En afgelopen zaterdag Eefde? Ik weet ook niet precies hoe het komt. Misschien staat je mailprogramma op één keer per uur checken? Groetjes, CrankyHenkie
kruimbol Geplaatst 14 januari 2008 Auteur Geplaatst 14 januari 2008 hee henkie ja dood spoor gemist tot nu toe nog steeds geen email En nee onze mail check zeer regelmatig. Bovendien hadden we gisteren met Ted gesproken en wisten we dat deze er aan kwam en dus continue paraat steeds mails gelezen bleee helaas. Die eefde hadden we wel maar we waren rondom Hoogeveen aan het doen dus niet in de buurt. Team Mama loe heeft 2x goud nu. Dat is mijn zus dus ook leuk. groet irene
alkie Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Het zal wel aan de provider liggen , soms heb je dat. Gaat vanzelf weer goed komen.(hoop ik voor je )
GeoFlowers Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Iets vergeten?? Zijn bij GC.com op de pagina My Account onder Premium Features de Notifications wel aangevinkt? Kies hier even voor Set Up Notifications om deze aan te vinken. Niet vergeten om onder de keuze edit ook nog je thuis coordinaten en het aantal kilometers op te geven. Succes
kruimbol Geplaatst 14 januari 2008 Auteur Geplaatst 14 januari 2008 nee niets vergeten alles staat goed ingesteld. Meestal gaat het ook wel goed maar op deze waren we juist zo gebrand
mama loe Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Tja het kan aan de provider liggen moet je maar iets anders nemen dan upc je zusje
verrader Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Beste mensen, Het maakt niet uit of je premium member bent, je moet toch nog steeds naar je computer e.d kijken Wij zijn ook geen premium member, wel donateur ,dat dan weer wel. Maar vandaag wel goud gelogd. Veel suc7 verrader
de Roode Lantaarn Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Premium Member of Donateur zijn twee totaal verschillende dingen. Om een notification mail te krijgen zul je toch echt Premium member moeten zijn. Anders kun je maanden voor je computer zitten wachten op een mailtje van .com. @Kruimbol. Heb je bij cache types wel Traditionals aangevinkt? De twee gemiste mailtjes betrof namelijk beiden een traditional. Ger@ld
Crankyhenkie Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Tja het kan aan de provider liggen moet je maar iets anders nemen dan upc je zusje Kruimbol heeft UPC en dat heb ik ook. Ik kreeg de mail wel op tijd.
mlvdburg Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Ik heb ook upc, maar zag als ik mijn spam filter aan zet dat het geweerd werd en als ik spam in een aparte map laat binnenkomen en in outlook aangeef dat geocaching in een aparte map moet is er geen probleem
Aanbevolen berichten