Spring naar bijdragen

Een gps kopen in Amerika.


Peetee

Een gps kopen in Amerika. Hoe groot is het risico?  

150 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar heb jij je gps gekocht en heb je ooit een beroep moeten doen op de garantie?

    • Gekocht in Europa, gps heeft de garantieperiode ongeschonden overleefd.
      40
    • Gekocht in de USA, gps heeft de garantieperiode ongeschonden overleefd.
      27
    • Gekocht in Europa, moest in de garantieperiode worden gerepareerd: goed verlopen.
      7
    • Gekocht in Europa, moest in de garantieperiode worden gerepareerd: niet goed verlopen.
      2
    • Gekocht in de USA, moest in de garantieperiode worden gerepareerd: goed verlopen.
      4
    • Gekocht in de USA, moest in de garantieperiode worden gerepareerd: niet goed verlopen.
      0
    • Gekocht in Europa, gps is buiten de garantieperiode gerepareerd: goed verlopen.
      4
    • Gekocht in Europa, gps is buiten de garantieperiode gerepareerd: niet goed verlopen.
      0
    • Gekocht in de USA, gps is buiten de garantieperiode gerepareerd: goed verlopen.
      0
    • Gekocht in de USA, gps is buiten de garantieperiode gerepareerd: niet goed verlopen.
      0
    • Gekocht in Europa, garantie loopt nog.
      33
    • Gekocht in de USA, garantie loopt nog. Nog geen problemen gehad.
      33


Aanbevolen berichten

Las de vraag nu pas, maar ik heb een Garmin Etrex in USA gekocht en van de zaak een aanbieding gekregen om tegen kleine vergoeding het als cadeauwaarde op te sturen. Geen invoerrechten betaald.

wel tot 2 x toe pech en laten 'reparen' bij Garmin engeland. Uitstekende service: in beide gevallen (binnen de garantietermijn) een nieuwe vergoed gekregen. Wel eerst een prima email-communicatie om een en ander te testen.Conclusie: gewoon doen. Mijn zaak was VICUSI via Ebay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb in ieder geval mijn laatste Garmin gekocht. Het is te bidden dat er niets stuk gaat want als het aan de service van Garmin ligt dan kom je in ieder geval zeer bedrogen uit. Mijn Dakota20 was stuk en van Coolblue kreeg ik per omgaande een vervangend exemplaar; helemaal top. Maar nu moet ik mijn eerlijk gekochte kaartmateriaal opnieuw unlocken voor dit nieuwe serienummer.

 

Ik denk dat geocaching.nl zijn 40.000ste lid ingeschreven heeft voor dat mijn kaart het weer doet.

 

Koop toch gewoon een mobiel met een geocaching app. Werkt net zo goed en met prima vrij kaartmateriaal.

 

GARMIN verkoopt navigatiespullen maar is zelf de weg kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...