Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:P Vandaag dan de ontknoping. Nadat we vorige week een andere GPS hadden gekocht (een Garmin dan maar dit keer) kwam vandaag de post langs met een pakketje. Onze GPS terug? Ongelooflijk :o:o !!!

Snel het pakje opengemaakt, pakbon bekeken en wat schetste onze verbazing: het was dus niet onze eigen GPS. We hebben een compleet nieuwe Explorist 210 gekregen, inclusief usb-kabel. Dus nu vragen we ons af of dit service is omdat onze GPS nu al bijna 3 maanden "in reparatie" is voor iets simpels of... zouden ze hem gewoon toch kwijt zijn geraakt ergens in het ex-Oostblok :P

We mopperen niet hoor! Het is op deze manier gelukkig goed opgelost maar we zijn wel benieuwd naar ervaringen van anderen die hun GPS ook al zo lang moeten missen.

We hebben er nu in ieder geval twee dus altijd een reserve bij de hand! Het feit dat we ons apparaatje echt misten heeft ons wel doen realiseren dat we cachen een geweldige hobby vinden waarvoor we het liefst elke dag op pad gaan. Daarom hebben we ook besloten een GPSmap 60CSX te kopen zodat we nu wat beter voorzien op pad kunnen, inclusief TOPO.

Benieuwd van jullie te horen! :beerchug:

Geplaatst

Zozo, :beerchug: dat lijkt er maar op een mooie nieuwe 210. Ik hoop dat de postbode mij ook zo tevreden stelt. Ik zal nog maar even afwachten en elke dag de brievenbus in de gaten houden, wie weet.

wordt vervolgd.

ps, met het leentoestelletje kunnen ook goed mee uit de voeten.

groet, Gerrit

Geplaatst

Tringgggg, :eek:

TNT aan de deur met een pakje, een pakje van Holland Nautic. Het kan toch niet waar zijn? Een dag voor de verjaardag van mevr. haxepaxe krijg ik notabene ook een pakje. :) Vol verwachting snel uitgepakt en yessss :) wat een grote verrassing een spiksplinter nieuwe explorist 210 met alles erop en eraan. Het heeft even geduurd (bijna 4 maanden) maar dat is nu vergeven en vergeten.

Geplaatst (bewerkt)

Wij hebben op 29 januari onze Explorist 210 opgestuurd, deze is ook naar Tsjechie gegaan. (zie vorige logs)

Afgelopen zaterdag 5 april hebben ook wij een gloednieuwe GPS afgeleverd gekregen.

Kosten: alles onder garantie, helemaal niets!!

Conclusie: Je moet er 'even' op wachten, maar dan heb je ook wel wat!

(De garantie bleef overigens wel op de oorspronklijke aankoopdatum staan ;) )

Gelukkig konden we in de tussentijd een GPSr lenen van Scoutinggroep Lisser Kaninefaten. Hiervoor zijn wij hen eeuwig dankbaar!

Iedereen die nog wacht... Sterkte!

Sandra

Team Helmpies

bewerkt door helmpies
Geplaatst (bewerkt)

Onze eXplorist 210 had vanaf het beging al moeite met uitzoemen (heel traag), inzoemen ging goed tot 4 maanden terug toen deed hij ook dit niet meer. Hierna, na diverse pogingen, nieuwe firmware geinstalleerd, toen begonnen de problemen pas echt. Uiteindelijk met behulp van het artikel in Spoiler en de Russische hulplijn de Gps weer aan de praat gekregen, maar nog steeds de zelfde problemen. Uiteindelijk de Gpsr terug naar de leverancier (garantie) en na TIEN weken zweten, rillen, IJSBEREN en een telefoontje en mailen met de leverancier, uiteindelijk een splinternieuwe kunnen ophalen bij de lev. ( TIEN WEKEN) PPPPFFFFF, zonder verdere meededelingen en zonder nieuwe garantie, maar wel met de nieuwste firmware?? 3.2.70. Nu maar hopen dat Magellan het probleem echt heeft opgelost. Aan alle Mag. bezitters suc6 gewenst en hopelijk veel cacheplezier.

groetjes,

Ton

bewerkt door Walk The Line
  • 7 months later...
Geplaatst

Voor de tweede keer was de rubber cover van de joystick stuk. Na het opsturen kreeg ik deze keer niet mijn eigen gerepareerde eXplorist 200 retour maar een gloednieuwe Triton 300!!! Ik ben erg te spreken over deze service.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik kreeg gisteren niet mijn gerepareerde exporist terug maar een gratis nieuwe triton 500!

En ik had niet eens garantie.

goede service van Magellan.

Gravesteyn.

Geplaatst
Ik kreeg gisteren niet mijn gerepareerde exporist terug maar een gratis nieuwe triton 500!

En ik had niet eens garantie.

goede service van Magellan.

Gravesteyn.

Over mazzel gespoken :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...