reej Geplaatst 23 december 2007 Geplaatst 23 december 2007 (bewerkt) http://www8.garmin.com/support/collection....ct=010-00629-00 Even mijn apparaatje op mijn pc aangesloten en wat schetst mijn verbazing ..... een nieuwe update ???? wow ok gaan we proberen. binnen minuutje alles gereed.... vanmiddag even uitproberen! Hebben meer mensen deze garmin op dit forum ? Groeten ReeJ 23 december 2007 bewerkt door reej
Reimer63 Geplaatst 23 december 2007 Geplaatst 23 december 2007 http://www8.garmin.com/support/collection....ct=010-00629-00 Even mijn apparaatje op mijn pc aangesloten en wat schetst mijn verbazing ..... een nieuwe update ???? wow ok gaan we proberen. binnen minuutje alles gereed.... vanmiddag even uitproberen! Hebben meer mensen deze garmin op dit forum ? Groeten ReeJ Wij hebben hem ook. Bevalt prima... De update heeft hem wel weer helemaal Engels gemaakt....maar ook daar kunnen we prima mee werken..
reej Geplaatst 23 december 2007 Auteur Geplaatst 23 december 2007 Systeem instelling - taal - nederlands? Bij mij bleef hij nederlands na update.... Top apparaat trouwens....zeer nauwkeurig!
Reimer63 Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 Systeem instelling - taal - nederlands? Bij mij bleef hij nederlands na update.... Nee zo werkt het niet bij de Amerikaanse versie
dennden Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) Nu we het toch over de Legend HCx hebben, ik heb er een klein probleempje mee. Mij kompas-naald word bijna altijd "gebroken" weergegeven. Het middenstuk van de naald staat niet in het hart van het pijltje. Is dit normaal, of heb ik nu weer een special edition in mijn bezit. Heb de laatste up-date erop staan, dus daar kan het niet aan liggen. Deze heb ik er overigens diverse keren opnieuw opgezet. Verder is het een toptoestel. Groetjes Dennis. 27 december 2007 bewerkt door dennden
GeSi Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 Je kunt het compas in twee verschillende modi instellen, de zogenaamde "course POinter" die jij nu gebruikt, en de zogenaamde "bearing" pointer die je graag wil hebben. Hoe de nederlandse namen zijn weet ik zo even niet, maar via het menu kun je ze omschakelen.
Lex Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) Ze heten koerswijzer en peilingwijzer. Omschakelen via MENU. Er bestaan echter situaties waarin je niet kunt omschakelen, maar meestal kan het wel. De koerswijzer kan voordelen hebben boven de peilingwijzer, maar alleen als je hem snapt. 27 december 2007 bewerkt door Lex
gekodiver Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 Als ik dan een keer wel iets snap is het de koerswijzer geloof ik! De gebroken pijl zegt dat je wel de goede kant op gaat maar ook afwijkt van de koers in de meeste gevallen wat mij betreft kijk ik of er nog een ander naastgelegen pad is wat wel de zelfde richting op gaat. Het wordt in de scheepvaart veel gebruikt! Ikzelf vind het vaak inderdaad wel prettig maar goed dat is een kwestie van smaak of gewenning
reej Geplaatst 27 december 2007 Auteur Geplaatst 27 december 2007 Systeem instelling - taal - nederlands? Bij mij bleef hij nederlands na update.... Nee zo werkt het niet bij de Amerikaanse versie Ik heb dus een nederlandse versie
dennden Geplaatst 27 december 2007 Geplaatst 27 december 2007 Super, het is gelukt. Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik dacht even dat hij terug naar Garmin zou moeten.
Lex Geplaatst 28 december 2007 Geplaatst 28 december 2007 Ikzelf vind het vaak inderdaad wel prettig maar goed dat is een kwestie van smaak of gewenning Het zal vast ook wel een kwestie van gewenning zijn, maar toch denk ik dat er voorkeurssituaties zijn: Peilingwijzer: als je je niet vrij kunt bewegen, bijvoorbeeld paden volgt. De wijzer wijst naar het doel, en bij een splitsing kun je zien welk pad het beste daarheen leidt. Koerswijzer: als je je vrij kunt bewegen, op het water of op de hei, maar je niet van je koers mag afwijken omdat daar gevaar dreigt (ondieptes) of je vast kunt lopen (verkeerde kant van een hek of sloot). De wijzer wijst niet naar het doel, maar je kunt goed zien of je afwijkt van de uitgezette route.
Aanbevolen berichten