Gast rainbow Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 wie kan mij vertellen of je in egypte ook een cache kunt gaan zoeken en hoe kom je aan de informatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoAlmere Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Ja, ga naar: http://www.geocaching.com/seek/gmnearest.a...mp;lng=5.185833 Zoek even je land op en je ziet waar de caches liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Op de geocaching.com site is een lijst op te vragen van alle Egyptische caches. En daarnaast zijn er al wat topics over geweest op dit forum, zoals deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 (bewerkt) Ga naar GC.com -> Hide or seek a cache -> By Country -> Egypt. Of even HIER klikken. Succes met het zoeken in het zand! Oeh!, Egypte telt wel 3 multi's! 14 december 2007 bewerkt door dmace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Of wat dacht je van deze, Effe naar het buitenland: Egypte Met Firefox zie ik de forum berichten in een lijst (om een bericht te zien moet je dan op een link klikken), en dat wil ik helemaal niet. Wie helpt me verder, met IE heb ik geen last. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 (bewerkt) Met Firefox zie ik de forum berichten in een lijst (om een bericht te zien moet je dan op een link klikken), en dat wil ik helemaal niet. Wie helpt me verder, met IE heb ik geen last.Waarschijnlijk moet je rechtsbovenaan in het "opties" menu van het forum-topic even de lay-out weer op standaard zetten. 14 december 2007 bewerkt door BBosman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden