GeoVlinder Geplaatst 8 december 2007 Share Geplaatst 8 december 2007 Hoi, mijn postvak is VOL! Ja ik weet het, ik kan hem legen, maar...... de berichten die er nu nog in staan wil ik bewaren. Weet iemand een manier om dit op te lossen? Of kan iemand ervoor zorgen dat er meer berichten in mijn postvak passen? groetjes GeoVlinder ps Dat ik hier geen oud draadje over kan vinden snap ik niet, moet er toch vast al eens geweest zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 december 2007 Share Geplaatst 8 december 2007 Je kunt ze achiveren en naar jouw e-mailadres laten sturen. Klik maar eens op "Archief" in het Postvak-gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 december 2007 Share Geplaatst 8 december 2007 (bewerkt) Jawel, ga naar: Welkom in je instellingenArchiveer berichten Selecteer het archief criterium. De gearchiveerde berichten zullen samengevoegd worden tot één bestand en naar jouw e-mail adres worden verstuurd als bijlage Welke map wil je archiveren? Archiveer berichten die ontvangen zijn in de laatste dagen Aantal te archiveren berichten Verwijder de berichten na archiveren? Exporteer berichten als Hier kan je e.e.a. instellen en dan wordt het doorgestuurd naar je andere email adres waar ook je notificaties komen en logjes. EDIT: PeeTee is net wat sneller 8 december 2007 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 8 december 2007 Auteur Share Geplaatst 8 december 2007 Helemaal geweldig! Jullie verdienen allebei een . Rest mij nog 1 vraag, moet ik kiezen voor MS Excel of HTML? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 december 2007 Share Geplaatst 8 december 2007 Helemaal geweldig! Jullie verdienen allebei een . Rest mij nog 1 vraag, moet ik kiezen voor MS Excel of HTML? groetjes GeoVlinder Gewoon uitproberen met enkele berichtjes en dan kijken wat je het beste bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 8 december 2007 Auteur Share Geplaatst 8 december 2007 Thanks!!! @mod: draadje kan dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 9 december 2007 Share Geplaatst 9 december 2007 Goeie tip, mijn postvak liep ook vol, tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 9 december 2007 Share Geplaatst 9 december 2007 (bewerkt) Postzak vol? Labeltje aan touwtje rijgen en dichtbinden die zak. Of sla ik nu door? 9 december 2007 bewerkt door gpsgek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 december 2007 Auteur Share Geplaatst 9 december 2007 Ja, je slaat door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 10 december 2007 Share Geplaatst 10 december 2007 Topic op verzoek starter gesloten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten