superstein Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Ruim een week geleden hebben wij dan ook onze 10 euro overgemaakt (zoals iedereen zou moeten doen) Maar zoals ik nu kan bekijken ben ik nog steeds gewoon lid. Hoe snel word zoiets geupdated? Gr, Superstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Geduld is een schone zaak, kijk anders hier even: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=8814 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hondenuitlaatservice harry Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Bij mij heeft het uiteindelijk 3 week geduurt. Nog even geduld hebben dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Hierbij sluit ik dit draadje omdat in deze topic dezelfde vraag behandeld wordt ( je moet het alleen even doorspitten : berichten: 207, 210 en 212)...Maar het komt er op neer dat Geoman (langdurig) in de verhuisperikelen zit: hij zit nu op een camping met een internetverbinding die twee euro per uur kost. Daarom kan hij niet dagelijks op het net om alles af te handelen en zal hij het bundelen. Je moet nog even geduld hebben dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten