balanza Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Wie kan/wil mij de tekst leveren die ik zou willen plastificeren en in de cache zou willen doen om zo mogelijk te voorkomen dat de cache beschadigd raakt, vernield wordt of gestolen. Ik kan 'm zelf verzinnen maar met een goed concept ben ik beter op weg om het doel te bereiken. Graag aan een mail hangen.java script:emoticon('', 'smid_21') Dank voor de 'upload'. Geogroeten van Balanza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Ik denk dat je deze stash note bedoeld......... http://www.geocaching.com/seek/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Zie link, rechts onder, zelfs in het Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stropers Geplaatst 26 november 2007 Share Geplaatst 26 november 2007 Zie link, rechts onder, zelfs in het Nederlands. En de Nederlandse versie voor de micro-logrolletjes? Of zijn die er niet? Ik kom ze in het veld nl. wel tegen. Of zou dat een zelf in elkaar geknutseld exemplaar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 26 november 2007 Share Geplaatst 26 november 2007 Stashnote micro? Kijk hier eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 26 november 2007 Share Geplaatst 26 november 2007 Jacco, Ik zal je nog een versie in word mailen met kolommen van een paar centimeter (35 mm fotorol grootte). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
balanza Geplaatst 26 november 2007 Auteur Share Geplaatst 26 november 2007 Ik denk dat je deze stash note bedoeld......... http://www.geocaching.com/seek/ Dank je wel van Balanza. Ik ben ermee geholpen. Zie link, rechts onder, zelfs in het Nederlands. Dank je wel van Balanza, ik ben ermee geholpen. Stashnote micro? Kijk hier eens. Ook jij, bedankt van Balanza, ik ben ook hiermee prima geholpen. Jacco, Ik zal je nog een versie in word mailen met kolommen van een paar centimeter (35 mm fotorol grootte). Dank je wel van Balanza, prima materiaal om te gebruiken/ verder te ontwikkelen. En dank je wel voor de toezegging van de 35 mm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stropers Geplaatst 26 november 2007 Share Geplaatst 26 november 2007 Jacco, Ik zal je nog een versie in word mailen met kolommen van een paar centimeter (35 mm fotorol grootte). Thnx Rik, Gemak dient de mens zullen we maar zeggen . Maar ik denk dat Balanza er ook één gemaild wil hebben Jacco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
balanza Geplaatst 26 november 2007 Auteur Share Geplaatst 26 november 2007 Jacco, Ik zal je nog een versie in word mailen met kolommen van een paar centimeter (35 mm fotorol grootte). Thnx Rik, Gemak dient de mens zullen we maar zeggen . Maar ik denk dat Balanza er ook één gemaild wil hebben Jacco. Graag en dank voor je bericht aan Rik. Balanza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 26 november 2007 Share Geplaatst 26 november 2007 Mail is verstuurd. Vraag beantwoord. Draadje kan wat mij betreft dicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 27 november 2007 Share Geplaatst 27 november 2007 Vraag lijkt mij inderdaad nu wel beantwoord. Onderwerp gesloten en anders even een pm-tje! Succes met de stashnote! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten