Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Advies van kruimeldief opgevolgd.

Aantal malen de batterijen verwisseld.

Alles blijft er nu gewoon in staan.

Maar dat ik mee bezig was, bedacht ik "wat deed ik toen het mis ging?"

Volgens mij heb ik 'per ongeluk' instellingen terugzetten' ofzoiets gebruikt.

Dat zou het kunnen zijn denk ik.

Onhandigheidje. :thumbup:

Dan nog een vraagje.

De basemap europe staat in interne geheugen begrijp ik.

Wil in de toekomst topo nl aanschaffen, komt die dan vanzelf op de sd card ?

Of gaat die ook in interne geheugen ?

gr

Geplaatst
Advies van kruimeldief opgevolgd.

Aantal malen de batterijen verwisseld.

Alles blijft er nu gewoon in staan.

Maar dat ik mee bezig was, bedacht ik "wat deed ik toen het mis ging?"

Volgens mij heb ik 'per ongeluk' instellingen terugzetten' ofzoiets gebruikt.

Dat zou het kunnen zijn denk ik.

Onhandigheidje. :thumbup:

Dan nog een vraagje.

gr

Bij mij staat Topo NL, BE, DU en OO op de SD-card.

SD-card in de cardreader en overpompen vanuit de PC m.b.v. Mapsource.

Geplaatst

Dan nog een vraagje.

Bij mij staat Topo NL en Metroguide 9 op de SD card. En het beste is zoals je zegt. SDkaart in een reader, aansluiten op de PC, kaarten via mapsource selecteren en als een bestan wegschrijven op je PV en daarna overblazen naar SDkaart.

Het is al weer en tijdje terug dat ik het gedaan heb en laten we maar aannemen dat het als gevolge van mijn leeftijd ik al weer vergeten ben hoe ik er een bestand van heb gemaakt :yes: Er is ook nog een progje dat je vooraf je topo op transparant kunt zetten en dan kun je zowel topo nl als metroguide tegelijk gebruiken en er is nog een mogelijkheid om van metroguide met een 60CSx routering te maken. Alleen weet ik bij G.. niet meer hoe ik dat gedaan heb :yes:

Misschien dat er nog iemand dat eens hier neer kan zetten. Dan heeft de topicstarter er nog wat aan in de toekomst en ik zeker weer :)

Geplaatst

Dan nog een vraagje.

Bij mij staat Topo NL en Metroguide 9 op de SD card. En het beste is zoals je zegt. SDkaart in een reader, aansluiten op de PC, kaarten via mapsource selecteren en als een bestan wegschrijven op je PV en daarna overblazen naar SDkaart.

Het is al weer en tijdje terug dat ik het gedaan heb en laten we maar aannemen dat het als gevolge van mijn leeftijd ik al weer vergeten ben hoe ik er een bestand van heb gemaakt :yes: Er is ook nog een progje dat je vooraf je topo op transparant kunt zetten en dan kun je zowel topo nl als metroguide tegelijk gebruiken en er is nog een mogelijkheid om van metroguide met een 60CSx routering te maken. Alleen weet ik bij G.. niet meer hoe ik dat gedaan heb :yes:

Misschien dat er nog iemand dat eens hier neer kan zetten. Dan heeft de topicstarter er nog wat aan in de toekomst en ik zeker weer :)

Zie: http://www.gps-info.nl/transparant.html

Geplaatst

Als wat voor een bestand dien je dan de kaarten weg te schrijven. Want wegschrijven direct naar GPS of kaartlezer duurt UUUUUUUUUUUren.

Geplaatst

Gewoon, hetzelfde bestand als direct naar je GPS, dus een img bestand. Rechtstreeks naar de GPS heeft bij mij, de eertse keer, ook geen uren geduurd, maar via een cardreader ging het een stuk sneller. net zo snel als je welk ander bestaand dan ook van dezelfde grootte naar een SD kaart schrijft via de card reader.

Wel USb2? Zowel poort op je PC/Laptop als ook de cardreader? Er zijn immers nog steeds cardreaders te koop die USB1 liever gebruiken :beerchug:

En via USB1 kan het wel uren duren, maar het is eerder een kwestie van meer minuten :P

Geplaatst

Ik roep maar even wat.

Staat je usb poort wel als 2.0 aangegeven ?

Soms wil het wel gebeuren dat een systeem maar een deel van de usb poorten als 2.0 instelt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...