Spring naar bijdragen

Ranking list


kapper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op deze pagina is altijd een up-to-date lijst te zien.

 

Klopt niet, ook deze lijst is handwerk. Niemand buiten de .com site heeft een directe koppeling met Jeremy´s Dbase.

Zal waarschijnlijk wel iets vaker geupgrade worden dan op de .nl site.

 

Sinds kort maakt Ralph maandelijks de lijst voor de .nl site. Zonder buitenlandse cachehunters die wel in die andere lijst voorkomen. Complimenten dus aan het adres van Ralph!  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal effe uitleggen hoe ik de lijst maak.

 

Ik kopieer de gegevens van de 'Amerikaanse lijst', maar deze klopt vaak niet, de datum van de laatst gevonden cache klopt bijv. altijd, maar het totale aantal gevonden caches klopt vrijwel nooit (meer).

 

Vervolgens filter ik er alle niet-Benelux cachers uit en (tegenwoordig) ook de cachers die langer dan 3 maanden geen cache hebben gevonden.

 

Ik check het totaal aantal gevonden caches met de hand...  :D  Vergeef me dus als er een foutje in zit...  :butbut:

 

Zo, nu moet het duidelijk zijn  :laugh:

 

Groeten!

 

Ralph

 

PS

Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn score zit er 33% naast.... :D 

Om onduidelijke reden telt hij de ´found & hidden´ bij elkaar op. Ook het aantal ´found´ is lager dan op de com site.  :D

Op die site staan alleen de in Nederland gevonden caches(hidden en found), en daarnaast ook je het totaal aantal gevonden caches (wereldwijd). De lijst wordt gesorteerd op totale hoeveelheid Nederlandse caches (found + hidden).

 

Groeten!

 

Ralph  :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Poeh wat een gedoe Ralph  :butbut:

 

Complimenten dat je daar elke keer weer het geduld en de tijd voor op kan brengen :D

 

Voor mij persoonlijk is die rankinglijst niet zow belangrijk overigens, ik vindt het wel leuk om hem eens door te kijken maar verder hecht ik er niet zo veel waarde aan of Jantje er 100 heeft en Pietje 150  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij persoonlijk is die rankinglijst niet zow belangrijk overigens, ik vindt het wel leuk om hem eens door te kijken maar verder hecht ik er niet zo veel waarde aan of Jantje er 100 heeft en Pietje 150  <!--emo&:D

 

Mega, ik vind hen ook niet zo belangrijk, maar wel héél erg leuk en de kids ook. Bij elke gevonden cache weten ze precies wat de stand van zaken is en volgens mij maakt dat ook deel uit van de sport; althans bij ons wel. Niet dat we er gefrustreerd van raken, maar als hij er dus niet meer zou zijn zouden wij dat enorm jammer vinden.

 

Dus Ralph: "We thank You for doing so mutch good work. Keep on going !"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik de lijst vooral leuk voor vind, is om te kijken hoe actief hunters op het moment een beetje zijn. En het geeft een mooie inschatting hoe snel iemand stijgt en eventueel daarna een tijdje blijft hangen (als de 'in-de-buurt' caches op zijn).

Ook mij gaat het niet om de onderlinge prestaties. Maar ik vind het wel leuk als je ziet dat je met de bovenkant van de lijst meestijgt. Geeft een beetje harde kern gevoel  :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...