Spring naar bijdragen

GeoCaching Rules - Wat vind je van GeoCaching?


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 108-1012845392

FF op het onderwerp trugkomen: Hoe ervaar ik het geocachen.

 

Het is voor mij een uitdaging, een beleving een vorm van spord. Ook vind ik het erg leuk dat je veel nieuwe mensen leerd kennen.   :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Geocaching ligt aardig in het verlengde van Scouting, en veel Scoutinggroepen hebben er eens van gehoord en willen tijdens een opkomst ook een cache met de groep plaatsen.

Inderdaad, nu heb ik natuurlijk maar 4 caches op mn naam staan (dat worden er snel meer!)

 

Ik heb als fanatiek scout dit first hand meegemaakt. Een groep in Arnhem had ook op een opkost een GPS meegenomen en hebben toen zelf "caches" verstopt en opgezocht.

 

Al snel werd er geroepen "we gaan een echte maken!" Maar ook zij hebben nog nooit een echte cach van dichtbij gezien.

 

De vraag is : kan je dat voorkomen!?

Misschien met uitgebreide handleidingen voor groentjes en een advies om eerst xx caches te vinden vóór je eerste plaatsing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar prik je ook geen gat in... (met bv. een paraplu...)

Munitiekistjes zijn OK!! :happy:

 

Ralph

 

(ik wil er een heleboel kopen voor de event-cache op 28 april, dan ga ik ze daar voor zo min mogelijk doorverkopen!!) (dus er mogen alvast bestellingen geplaatst worden!! Ik hoop onder de 5 euro te blijven!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de 5 Euro moet absoluut lukken.

Ik heb recentelijk in Gouda 7 kistjes gekocht voor 2,72 Euro p.st (Eigenlijk alleen bij afname van 10 stuksof meer, maar zoveel hadden ze er op dat moment niet meer). Ze zouden binnenkort wel weer nieuwe krijgen.

 

Mischien is het wel handig dat we zulk soort info op de page zetten. Zijn we gelijk van die plastic rommel af.

 

Mumzle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik knap goedkoop. In Utrecht betaalde ik tot nu toe tien gulden bij de dump. In Rotterdam-Alexander heb je een nogal sjieke dumpzaak - een hele grote - en daar vragen ze zelfs 15 gulden. Zitten er nog allemaal roestige gevallen tussen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...