Gast 72-1010008309 Geplaatst 1 februari 2002 Share Geplaatst 1 februari 2002 Lijkt me een goed plan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 108-1012845392 Geplaatst 4 februari 2002 Share Geplaatst 4 februari 2002 FF op het onderwerp trugkomen: Hoe ervaar ik het geocachen. Het is voor mij een uitdaging, een beleving een vorm van spord. Ook vind ik het erg leuk dat je veel nieuwe mensen leerd kennen. :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 18 februari 2002 Share Geplaatst 18 februari 2002 Geocaching ligt aardig in het verlengde van Scouting, en veel Scoutinggroepen hebben er eens van gehoord en willen tijdens een opkomst ook een cache met de groep plaatsen. Inderdaad, nu heb ik natuurlijk maar 4 caches op mn naam staan (dat worden er snel meer!) Ik heb als fanatiek scout dit first hand meegemaakt. Een groep in Arnhem had ook op een opkost een GPS meegenomen en hebben toen zelf "caches" verstopt en opgezocht. Al snel werd er geroepen "we gaan een echte maken!" Maar ook zij hebben nog nooit een echte cach van dichtbij gezien. De vraag is : kan je dat voorkomen!? Misschien met uitgebreide handleidingen voor groentjes en een advies om eerst xx caches te vinden vóór je eerste plaatsing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 18 februari 2002 Share Geplaatst 18 februari 2002 FF op het onderwerp trugkomen: Hoe ervaar ik het geocachen. [b:post_uid14]Super !!![/b:post_uid14] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bert612 Geplaatst 21 februari 2002 Share Geplaatst 21 februari 2002 FF op het onderwerp trugkomen: Hoe ervaar ik het geocachen. Voor mij geeft het wat inhoud aan het wandelen, en bovendien kom je op plaatsen waar je normaal niet zo snel zou komen. Bert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 22 februari 2002 Share Geplaatst 22 februari 2002 Wat wij ervan vinden? Verschrikkelijk verslavend, maar die tijd hè....... Mumzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 22 februari 2002 Share Geplaatst 22 februari 2002 *pfffttt* inderdaad en wat dacht van het weer a.s weekend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 22 februari 2002 Share Geplaatst 22 februari 2002 Met lood in mijn schoenen, mischien red ik het dan ! Ennuh, alleen zo 1 met zoon lekker stevig groen doossie, want die waajen tenminste niet weg. Mumzle :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 22 februari 2002 Share Geplaatst 22 februari 2002 En daar prik je ook geen gat in... (met bv. een paraplu...) Munitiekistjes zijn OK!! Ralph (ik wil er een heleboel kopen voor de event-cache op 28 april, dan ga ik ze daar voor zo min mogelijk doorverkopen!!) (dus er mogen alvast bestellingen geplaatst worden!! Ik hoop onder de 5 euro te blijven!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 23 februari 2002 Share Geplaatst 23 februari 2002 Zijn het wel grote kistjes ??? ??? Ik hou namelijk nie zow van de kleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 23 februari 2002 Share Geplaatst 23 februari 2002 Tuuuuuuurlijk!! Als er nog meer wensen zijn dan hoor ik het graag!! En als men handige geocaching goodies voor gratis of voor weinig geld kan regelen ook!! :hehe: Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 23 februari 2002 Share Geplaatst 23 februari 2002 Onder de 5 Euro moet absoluut lukken. Ik heb recentelijk in Gouda 7 kistjes gekocht voor 2,72 Euro p.st (Eigenlijk alleen bij afname van 10 stuksof meer, maar zoveel hadden ze er op dat moment niet meer). Ze zouden binnenkort wel weer nieuwe krijgen. Mischien is het wel handig dat we zulk soort info op de page zetten. Zijn we gelijk van die plastic rommel af. Mumzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 23 februari 2002 Share Geplaatst 23 februari 2002 Dat vind ik knap goedkoop. In Utrecht betaalde ik tot nu toe tien gulden bij de dump. In Rotterdam-Alexander heb je een nogal sjieke dumpzaak - een hele grote - en daar vragen ze zelfs 15 gulden. Zitten er nog allemaal roestige gevallen tussen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 23 februari 2002 Share Geplaatst 23 februari 2002 Betreft winkeltje aan de Nieuwe Haven te Gouda. Vanuit de richting van het centrum gezien aan de linker kant (de andere zijde dan waar de parkeerplaatsen zijn). Wordt gerund door twee dames waar goed mee te praten valt. Mumzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 4 maart 2002 Share Geplaatst 4 maart 2002 De vraag is "Wat vind jij van Geocaching" en de antwoorden om uit te kiezen zijn "Garmin, Magellan, Silva..."... Is niet helemaal goed gok ik zo... Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden