Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource 6.12.2 te downloaden

Vraag

Geplaatst (bewerkt)

Vanaf heden kun je via deze link: http://www.garmin.com/support/download_details.jsp?id=209

De symbolen zijn wat beter vorm gegeven en je kunt als je de aanwijs tool (pijltje) hebt geselecteerd op een willekeurige plaats op de kaart gaan staan, als je dan vervolgens rechts klikt kun je de nabijgelegen caches zoeken. Deze lijst wordt in je browser getoond.

MVG Johan van Team FRLK.

bewerkt door FRLK

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Alhoewel ik het opgehaald heb met een snelheid van 1 megabyte/seconde, komt het nogal eens vaak voor dat er op de site van Garmin zo goed als niet valt te downloaden.

Zoals een maand geleden beloofd, staat het ook HIER ter download met ongeveer ook een snelheid van 1 megabyte per seconde, als je tenminste een breedbandaccount hebt met minstens die snelheid :eek: . Let wel het is ruim 46 megabyte groot.

De volledige lijst met wijzigingen zijn:

Changes made from version 6.11.6 to 6.12.2:

* Changed the default file format to GDB version 3.

* Added web links. This feature allows user created internet search options to appear on context menus. These search options can use either location or name information.

* Added a MiniMap.

* Added new waypoint symbols (contacts, geocache, hunting, etc.).

* Added support for multiple links on waypoints, routes, and tracks.

* Added additional guidance for the user when clicking on the 'View in Google Earth' menu item.

* Added support for writing waypoints, routes, and tracks to SD cards for new chart plotters.

* Enhanced the driving directions page in the route dialog to provide additional statistics.

* Added a notes area to the route dialog. These notes are printed with driving directions.

* Added two options to the routing preference 'Try to Avoid' list: ferries and seasonal road closures.

* Added support for multi-line comments for waypoints.

* Added a transfer preference to specify if (and which) serial ports should be searched for Garmin devices. This should solve problems for users that have badly behaved internal modems that cause MapSource to hang.

* Added the ability to join tracks from the Tracks page.

* Added track color to the list on the Tracks page.

* Changed the behavior of the track draw tool to populate the elevation in tracks if the map product has DEM elevation data.

* Changed several feature symbols (mountain peak, city, and airport) to be smaller so they don't obscure as much of the map. This only applies when the large symbol size is selected.

* Adjusted the layout of several preference pages for improved usability.

* Changed the behavior of several dialogs to ignore the degree symbol in user provided coordinate strings.

* Fixed an issue when selecting map sets larger than 4 GB in size.

* Fixed an issue with saving files to offline network drives.

* Fixed an issue with preserving line feeds inside of comments in GPX files.

* Fixed an issue with printing when the 'No Map' product is selected.

* Fixed some line rendering issues on Blue Chart map products.

* Fixed an issue with some postal code address searches not finding results.

• 0
Geplaatst
De symbolen zijn wat beter vorm gegeven en je kunt als je de aanwijs tool (pijltje) hebt geselecteerd op een willekeurige plaats op de kaart gaan staan, als je dan vervolgens rechts klikt kun je de nabijgelegen caches zoeken. Deze lijst wordt in je browser getoond.

Hé, hele handige tip. Dat wist ik nog niet.

Wat ik ook zag, is dat je bij diezelfde optie ook kunt kiezen om dat stukje kaart op Google Maps te zien. Ik weet niet of dat al was.

• 0
Geplaatst
Zoals een maand geleden beloofd, staat het ook HIER ter download met ongeveer ook een snelheid van 1 megabyte per seconde, als je tenminste een breedbandaccount hebt met minstens die snelheid ;) . Let wel het is ruim 46 megabyte groot.

Ging als een speer :yes: vanaf je URL, 1.45 mB/sec. Bedankt ;) .

• 0
Geplaatst

Bedankt voor de mirror Kruimel! Fijn om het snelheidsmetertje op de 100% te zien. Nou wil ik eigenlijk gaan spelen, maar vanavond moet ik mijn belasting invullen. :yes: En morgen en zondag geocachen ;) Dus het zal wel volgende week worden.

• 0
Geplaatst

Ik heb hem bij Garmin gehaald, ging best wel snel. Ik dacht in de tussentijd even de afwas te doen, maar downloaden was al klaar voor ik het afdruiprek had gepakt...

Vooral de toevoeging van het zoeken naar caches is erg handig zeg! Als je ergens heen gaat, (vakantie, visite of wat dan ook) dan zoek je in metroguide het adres op, klikt even met je rechterknop en dan je linkerknop et voila! Alle caches in de buurt. Ik vind dit geweldig!

Minder blij ben ik met het minikaartje. Dat zoomt steeds mee als je de echte kaart in- of uitzoomt. Vind ik wel gek eigenlijk. Aan de andere kant, op welk zoomniveau moet je dat vastzetten he? Je kunt natuurlijk nogal ver in- en uitzomen met Mapsource zelf (straatniveau tot de halve wereld). Maar echt handig vind ik dit minikaartje (nog) niet, misschien heeft iemand daar nog tips over???

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Mapsource 6.12.3 is sinds 3 april te downloaden.

en gelukkig voor mij, want 6.12.2 crashte vandaag met de melding dat m'n City Navigator versie 8 kaarten verouderd zijn.. Nu met 6.12.3 blijken ze het nog prima te doen..

van Garmins website:

Changes made from version 6.12.2 to 6.12.3:

* Fixed an issue transferring routes to the Zumo.

* Fixed an issue with the integration of Google Earth and MapSource.

* Fixed an issue with the size estimate of selected map sets.

plus wat ik hierboven schreef dus kennelijk :-)

groeten, Marcel.

bewerkt door Mars Express
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Versie 6.12.4 is sinds 17 mei hier te downloaden.

Changes made from version 6.12.3 to 6.12.4:

• Fixed an issue detecting some Garmin mass storage devices.
  • Fixed an issue at application startup when the expected code pages are not installed on the PC.
  • Fixed a layout issue in the Czech language waypoint dialog.

Groet Jan

bewerkt door Bounce Team
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...