Spring naar bijdragen

Garmin GPS 12


de vlinders

Aanbevolen berichten

Wie o wie is er in het bezit van een Nederlandse gebruiksaanwijzing voor de Garmin GPS 12?

 

Ik heb deze GPS net gekregen van een sport-maatje die hem vroeger op de boot gebruikt heeft maar er nu niets meer mee doet.

 

Nu heeft hij wel de Engelse gebuiksaanwijzing maar Nederlands leest veel makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De handleiding werd toendertijd alleen verstrekt via de Ned. importeur.
Dat kan kloppen, want ik heb nog een doos, de handleidingen in Engels en Duits, (geen Nederlands) een "reference" kaart en het bonnetje.

Alleen de GPS niet meer: die is gejat :thumbup:

Maar als ik je met het overige blij kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie o wie is er in het bezit van een Nederlandse gebruiksaanwijzing voor de Garmin GPS 12?

 

Ik heb deze GPS net gekregen van een sport-maatje die hem vroeger op de boot gebruikt heeft maar er nu niets meer mee doet.

 

Nu heeft hij wel de Engelse gebuiksaanwijzing maar Nederlands leest veel makkelijker.

 

 

Ik heb de handleiding wel. Ik wil hem wel voor je kopiëren, want uiteraard werk ik zelf nog met de gps 12. Dat is overigens een mooie stabiele bak, die zijn werk trouw doet.

Laat laat het me even weten of je dat wilt. Ik kan thuis kopiëren dus de kopieën kunnen nog vandaag op de post. Ik hoor het wel.

Groetjes Kipchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb wel een Garmin GPS12 Nederlandse handleiding (64 A5 pages) maar die hoort bij mijn Garmin GPS12.

De handleiding werd toendertijd alleen verstrekt via de Ned. importeur.

 

Het klopt dat de handleiding via de Nederlands importeur geleverd werd/ word.

Deze GPS komt echter niet uit Nederland. (anders zat de Ned. handleiding er wel bij :thumbup: )

Via de bekende wegen krijg je echter een Nederlandse handleiding alleen als je hem in Nederland koopt. Als je eenmaal een buitenlandse in het bezit hebt kun je niet meer via een importeur aan een Nederlandse handleiding kopen. Hoe oud het "beestje" ook is. Ik heb het geprobeerd.

Jammer want mijn Engels is best redelijk maar niet zodra je over technische termen gaat praten.

 

Voor deze GPS is trouwens destijds eerlijk betaald, alleen niet in Nederland.

 

Ik heb de handleiding wel. Ik wil hem wel voor je kopiëren, want uiteraard werk ik zelf nog met de gps 12. Dat is overigens een mooie stabiele bak, die zijn werk trouw doet.

Laat  laat het me even weten of je dat wilt. Ik kan thuis kopiëren dus de kopieën  kunnen nog vandaag op de post. Ik hoor het wel.

Groetjes Kipchen

 

Kipchen :

 

bedankt voor het aanbod. Ik stuur je een PB om veder het e.e.a. af te spreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...