Spring naar bijdragen

Kootwijkerzand Opgeheven


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zonde! Dit was een prachtige cache! Stom dat je hem niet voor adoptie hebt aangeboden! Zeker nu het zo moeilijk wordt om in SBB gebieden caches te plaatsen... Woon zelf in Apeldoorn, ben volop -met veel moeite!- bezig om een cache geplaatst te krjgen; had Kootwijkerzand heel graag overgenomen! Ik had zelfs een draadje geplaatst op dit forum waarin ik caches ter overname vraag (pas een paar weken geleden!) :yes:

 

Oproep aan andere cache eigenaars die willen stoppen; biedt de cache eerst ter overname aan!!! Er zijn zat kandidaten (wellicht veel newbies) die een bestaande cache willen overnemen! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard,

 

Kun jij mij misschien een PM sturen met daarin de naam en telefoonnummer of emailadres van de boswachter van wie jij ooit toestemming kreeg voor plaatsing van Kootwijkerzand? Ik ga dan zelf proberen om deze mooie cache herplaatst te krijgen...

 

Groet,

 

René Team VDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard,

 

Kun jij mij misschien een PM sturen met daarin de naam en telefoonnummer of emailadres van de boswachter van wie jij ooit toestemming kreeg voor plaatsing van Kootwijkerzand? Ik ga dan zelf proberen om deze mooie cache herplaatst te krijgen...

 

Groet,

 

René Team VDE

 

René,

 

is het misschien een optie om Hawkeyes te vragen of hij in staat is de archivering terug te draaien en de cache op jouw naam te zetten?? Vooropgezet dat Gerard dat goed vindt, natuurlijk ....

 

Het zou zonde zijn van Kootwijkerzand B) : een hele oude cache al, die veel bezocht werd en op een verschrikkelijk mooie plek lag (nee, ligt !)...

 

Gerard, als jij ook nou eens een mailtje aan Hawkeyes stuurt? Of misschien heeft Kruimeldief inmiddels ook al de benodigde bevoegdheden ?

 

Kruimel, wat vind jij van deze situatie ??

 

Leo :yes:

bewerkt door leokrabbendam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALs de eindlokatie het zelfde blijft heb je volgens mij GEEN nieuwe toestemming nodig.

Ookal is de cache gearchiveerd.

Naar men zegt: "de vorige eigenaar heeft dan voor voldoende toestemming gezorgd"

Als je de eindlokatie wel veranderd heb je uiteraard opnieuw toestemming nodig.

Lijkt me dus geen probleem om de cache ter adoptie aan te bieden :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat deze cache volgens de grandfathered regels lag; oftewel in 1e instantie neergelegd zonder toestemming maar met een general pardon van geocaching stilzwijgend goedgekeurd voordat er steeds meer plaatsingsregeltjes kwamen. Ook denk ik dat Gerard graag meer caches neerlegd voor freecaching i.p.v. geocaching. Waarom zou hij er anders zo'n ruchtbaarheid aangeven in een nieuwe topic. Gerard had makkelijk deze ter adoptie kunnen aanbieden, maar dat wil hij niet. Maar ja, dat is mijn idee, misschien zit ik wel helemaal fout B). Jammer is het in ieder geval wel, maar tevens ook weer een uitdaging om een nieuwe cache terug te krijgen op Kootwijkerzand :yes: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard,

 

Zie je wel, de soep is nooit zo heet als dat ie wordt opgediend.

Blijft wel het feit dat ik het erg jammer vind dat de benzine prijs zo belachelijk hoog is :yes: . Zelf gaan we ook niet meer even wat toeren voor een paar caches .

 

En wat dat adopteren betreft, daar heeft iemand zich al heel sterk voor gemaakt:

Team VDE  Vandaag, 05:51 Post #7 

Gerard,

 

Kun jij mij misschien een PM sturen met daarin de naam en telefoonnummer of emailadres van de boswachter van wie jij ooit toestemming kreeg voor plaatsing van Kootwijkerzand? Ik ga dan zelf proberen om deze mooie cache herplaatst te krijgen...

 

Groet,

 

René Team VDE 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...