Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is er iemand die weet hoe je de cache data op je itouch kan bekijken.

Ik bedoel hiermee het volgende.

Vanuit Gsak Hmtl data genereren en die dan in de Itouch pompen.

Ik doe dit ook al met met Pda

daar start ik explorer op en ga naar de de map met cachedata

en start daar de index file op en kan dan zoeken op cachenaam e.d.

Geplaatst

Bij mijn weten nog geen app om externe data als documente op de iPhone te zetten, maar misschien als-ie gejailbreakt (?) is wel? Geen ervaring mee.

Je kunt natuurlijk, mits je bereik hebt, gewoon de cachepagina opvragen toch met Safari? Enige lastige is om dan evt een spoilerfoto te bekijken, dat moet je via de Gallery doen.

Geplaatst

Je zou ook de iPhone applicatie van Groundspeak kunnen kopen voor een paar euro. Die laat o.a. de dichtstbijzijnde caches met omschrijving, logjes en hint zien. Je kan die dan ook lokaal op de iPhone opslaan zodat je in het veld zonder internetverbinding aankan.

Geplaatst (bewerkt)

Klopt maar dan heb ik mijn bijgevoegde of gecorriceerde coord's niet

Er is wel een programma dat je kan installeren op de itouch (jailbreaked of niet)

waar je verschillende soorten file's mee kan bekijken,

maar die maakt weer gebruik van een webdrive, dus weer verbinding met internet nodig.

bewerkt door Team Minouschka
Geplaatst

AppStore/Productiviteit/DataCase €5,49

Applicatie opstarten, Je kunt via FTP, ATP of http in je iPhone komen en dan de directory "cache" dat GSAK aan heeft gemaakt, naar Documents slepen en daarna in Documents zoeken naar index.htm en voila, daar is het. Je kunt het scherm kantelen, en als je tijdens het kijken inet verbinding hebt dan haalt het ook alle plaatjes etc op.

Mooier vind ik, als je toch wel inetverbinding hebt, "cache" van GSAK in eigen webspace neer te zetten.

Onlangs was ik dus cachen en alle applicaties die ook maar te gebruiken zijn voor het geocachen heb ik op de iPhone staan, maar als je dus in het veld bent en op dat moment geen internet hebt, dan ben je dus lekker genaaid :) Ook met de applicatie van geocaching.com

Toch werkt bewuste gc.com applicatie behoorlijk leuk. Alleen vind ik dat je alles gelijk thuis moet kunnen opslaan en dan echt paperless kunnen cachen en dat is nog niet mogelijk met gc.com applicatie.

Maar.. wat je wilt is dus mogelijk. Ik heb 5 of 6 applicaties waarmee je dus files kunt transporteren naar je iPhone, maar deze werkt. De gratis applicaties zijn echt niets of niet compleet.

En natuurlijk kun je nog de applicaties gebruiken waarmee je, als je een account hebt, alles naar iDisk kunt sturen en vandaar alles downloaden, maar dan moet je wel weer internetverbinding hebben.

Geplaatst

Totaal OT, maar please, please, als mac-adept hier:

iPhone, iTouch, etcetera!

Nu weer verder met de gang van zaken.

Werkt prima, 's een kleine db er in gezet en werkt als een speer!

Geplaatst (bewerkt)

500 aangevinkte cache's met gecorigeerde coord's en singeltjes

via de WiFi overgezet naar de Itouch in een paar minutjes.

Werkt perfect.

Thnx Kruimel voor de tip :)

Werkt perfect :dribble:

Was weer een vruchtbaar middagje

Geplaatst (bewerkt)

Nu in Gsak html export aangeklikt

en in menu advanced incl. grabbed img's

deze weggeschreven op de Hd

dan de komplete Cache dir naar de itouch

nu cache beschrijving incl img's

Helemaal Toppie :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...