Spring naar bijdragen

Gsak registratie voor hoe lang is dat geldig??

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste mensen,

Ik heb 4 november 2006 gsak geregistreerd, maar nu is mij onduidelijk wat er gaat gebeuren na 1 jaar. Registreer je dat programma voor het leven, dus eenmalig betalen en klaar?? (Dan ga ik dus mijn oude versie upgraden naar versie 7 :D ) Of verloopt die registratie na een jaar en moet je je opnieuw registreren (krijg je daar dan een bericht van)?

Ik vraag dit omdat ik zelf niets kan vinden op de site, maar dan moet ik er ook bij zeggen dat mijn engels niet zo heel erg goed is. Misschien staat het er wel, maar begrijp ik het niet :thumbup:

Groet,

Beata

ReizenReizen

Geplaatst

Je registratie voor versie 6 blijft altijd geldig. Als je versie 7 wil gaan gebruiken moet je opnieuw registreren (en betalen). de registratie voor versie 7 blijft voor alle versie 7 uitvoeringen onbeperkt geldig. Zoals het er nu naar uitziet wordt het pas weer betalen bij versie 8.

Geplaatst

En de kosten van een upgrade van versie 6 naar versie 7 is goedkoper dan van niets naar versie 7 :thumbup:

Ooit was het zo met GSAK, dat als je eenmaal een geregistreerde versie aangeschaft had, je altijd iedere upgrade voor nop zou krijgen. Maar ja, die "policy" heeft Clyde een jaartje terug gewijzigd. Nu is het dus zoals al geschreven, alle updates gratis voor 6 en voor 7, maar wil je van 6 naar 7 moet je iets betalen. En zo zal het dus ook weer gaan van 7 naar 8.

Tja, de man heeft zijn werk eraan gegeven en "leeft" van GSAK, hij zal dus wel wat moeten.

Ook al moet ik er ieder jaar voor betalen, het is zo'n goede applicatie voor ons dat ik dat eigenlijk met plezier zou doen (laat hij het maar niet "horen" :D )

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...