RMBS Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Ik probeer mapsource op te starten maar elke keer krijg ik een melding dat er een fout is bij de installatie . Hij deed het altijd goed ,nu dus niet meer wat ik ook probeer ,die fout melding blijft komen. Wat doe ik fout en wat kan ik hier aan doen? Groeten Monica
0 Janivanda Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 - Mapsource Deinstalleren via Configuratiescherm - Registry openen met REGEDIT (Start | Uitvoeren | Regedit). - In REGEDIT bladeren naar: Deze Computer | HKEY_LOCAL_MACHINE | Software | Garmin - Verwijder de map Mapsource hieruit. - Sluit REGEDIT - Verwijder ook alle bestanden uit de installatiedirectory van Mapsource - Herinstalleer Mapsource Dit werkt voor mij Om even volgens Microsoft te spreken: LET OP: Aanpassingen in het Register van Windows kunnen je gehele Windows omgeving om zeep helpen. Ondergetekende is niet verantwoordelijk voor schade aangericht door het uitvoeren van bovenstaande handelingen. Maak altijd backups van het register voordat er wijzigingen aangebracht gaan worden!
0 RMBS Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 (bewerkt) Na een hele middag stressen en proberen en niets lukte ,is het nu dus wel gelukt, je hebt geen idee hoe blij en opgelucht ik ben . BEDANKT........... Maar waar het probleem opeens vandaan kwam , ik heb nog geen idee. Fijn dat alles het weer doet, nogmaals dank je wel 22 oktober 2007 bewerkt door RMBS
0 pomgoud Geplaatst 17 januari 2008 Geplaatst 17 januari 2008 Hoi beste mensen, Ik zit met hetzelfde probleem en wil na een poos klooien graag jullie hulp. Stap 2 van hierboven: hoe verander ik de registry? Hoe kom ik bij regedit? Ben een computerleek
0 Mar+Mar Geplaatst 17 januari 2008 Geplaatst 17 januari 2008 Het staat al in de post vermeld; klik op START, klik dan op UITVOEREN, type dan REGEDIT in en klik op OK.
Vraag
RMBS
Ik probeer mapsource op te starten maar elke keer krijg ik een melding dat er een fout is bij de installatie .
Hij deed het altijd goed ,nu dus niet meer wat ik ook probeer ,die fout melding blijft komen. Wat doe ik fout en wat kan ik hier aan doen?
Groeten Monica
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten