berveling Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Loop ik net langs Bart Smit, liggen daar gratis 3D-brillen ivm een Shrekfilm die wordt uitgezonden op tv in 3D. Aangezien ik zo'n bril wel eens nodig heb gehad voor een puzzelcache (en waarschijnlijk ook voor een puzzelcache waar ik nu mee bezig ben), dacht ik dat het misschien wel handig is om te laten weten aan jullie. Ik weet dat je ze ook kan bestellen, maar als je toch in de buurt bent.... Groet, Beata Berveling
De Roode Loper Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Er zijn ook logs met 3d foto's klik klik
smeule Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 worden er ook brillen naar het event meegenomen, wil graag het resultaat zien.
walking spirit Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 (bewerkt) Loop ik net langs Bart Smit, liggen daar gratis 3D-brillen ivm een Shrekfilm die wordt uitgezonden op tv in 3D. Aangezien ik zo'n bril wel eens nodig heb gehad voor een puzzelcache (en waarschijnlijk ook voor een puzzelcache waar ik nu mee bezig ben), dacht ik dat het misschien wel handig is om te laten weten aan jullie.Ik weet dat je ze ook kan bestellen, maar als je toch in de buurt bent.... Groet, Beata Berveling Eh, hebben ze die brillen nu nog of is Shrek al op TV geweest? eh, ik zie dat t een ouder berichtje is 25 oktober 2007 bewerkt door walking spirit
berveling Geplaatst 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst 25 oktober 2007 Eh, hebben ze die brillen nu nog of is Shrek al op TV geweest? eh, ik zie dat t een ouder berichtje is Ik dacht dat die film in begin november op tv komt, maar ben niet zeker. Anders gewoon even vragen bij Bart Smit
De Roode Loper Geplaatst 26 oktober 2007 Geplaatst 26 oktober 2007 Ben 16 oktober al wezen kijken, maar .
Aanbevolen berichten