Spring naar bijdragen

Garmin leverancier gezocht die niet inkoopt bij Sailtron


Remon

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een vervangend onderdeel voor mijn GPS ontvanger, maar bij welke winkel ik het artikel ook maar bestel, ik krijg telkens een tweedehands exemplaar. Zojuist weer, een exemplaar vol stof en moddersporen.

 

Ik vraag telkens om een nieuw exemplaar, maar heb zo het gevoel dat Sailtron (de Nederlandse importeur die aan winkels leverd) de onderdelen van binnengekomen kapotte GPS ontvangers halen.

 

Het gaat om een batterijdeksel voor een Etrex Euro/H.

bewerkt door Remon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vraag telkens om een nieuw exemplaar, maar heb zo het gevoel dat Sailtron (de Nederlandse importeur die aan winkels leverd) de onderdelen van binnengekomen kapotte GPS ontvangers halen.

 

Het gaat om een batterijdeksel voor een Etrex Euro/H.

 

Opmerkelijk en dat voor een nieuwe GPS! Neem eens direkt contact op met Sailtron (Houten) en je wordt zeer waarschijnlijk goed geholpen. Registreer vooraf wel even je GPS op de Garmin site en hou je serienummer bij de hand als je ze belt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al een keer direct naar Sailtron gebeld, maar kreeg te horen dat ik naar een dealer moest gaan of bellen, omdat ze niet aan particulieren leveren.

 

 

Het probleem is ontstaan door een klepje waarvan het rubber opeens een witte waas kreeg. Ik heb toen besloten om alleen het klepje te laten vervangen, maar als ik van tevoren wist hoeveel gedonder dit met zich meebrengt, dat had ik achteraf gezien beter de hele GPSr met doos en toebehoren kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

 

Ben nu al ruim een maand bezig om een nieuw batterijdeksel te regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al een keer direct naar Sailtron gebeld, maar kreeg te horen dat ik naar een dealer moest gaan of bellen, omdat ze niet aan particulieren leveren.

 

 

Het probleem is ontstaan door een klepje waarvan het rubber opeens een witte waas kreeg. Ik heb toen besloten om alleen het klepje te laten vervangen, maar als ik van tevoren wist hoeveel gedonder dit met zich meebrengt, dat had ik achteraf gezien beter de hele GPSr met doos en toebehoren kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

 

Ben nu al ruim een maand bezig om een nieuw batterijdeksel te regelen.

 

Je kan je altijd nog wenden tot de Europese support afdeling en een klacht indienen.

http://www.garmin.com/garmin/cms/site/us/supportcontacts

 

Het behandelen van support/klachten is wel uitbesteed aan http://www.kana.com/, dus je moet je eerst wel door deze brei heen worstelen voordat je bij garmin UK zelf iemand krijgt.

bewerkt door stefanne_3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...