Spring naar bijdragen

CityNavigator Noord Amerika N


andemo

Aanbevolen berichten

We gaan binnekort naar de verenigde staten, op precies te zijn naar Phoenix in Arizona. Nu wil ik graag kaarten voor op de Garmin map60csx. Op zoek kwam ik dus dit tegen:CityNavigator Noord Amerika . Voor mijn gevoel geeft dit alleen maar de hoofdwegen aan en geen deur tot deur.

Vergis ik mij en zo ja, welke software moet ik dan hebben om van deur tot deur te kunnen navigeren? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

We gaan binnekort naar de verenigde staten, op precies te zijn naar Phoenix in Arizona. Nu wil ik graag kaarten voor op de Garmin map60csx. Op zoek kwam ik dus dit tegen:CityNavigator Noord Amerika . Voor mijn gevoel geeft dit alleen maar de hoofdwegen aan en geen deur tot deur.

Vergis ik mij en zo ja, welke software moet ik dan hebben om van deur tot deur te kunnen navigeren? :blush:

 

Als je een sleutel by Garmin koopt werkt dit perfect. Verder kan je ook het goedkopere MetroGuide kopen en die upgraden door MetroGold te kopen bij GeoDude. http://www.geodude.nl/gps Werkt overigens alleen goed op WinVista met "run as admin".

 

Voor de MetroGuide Europa v9 welke bestaat uit 2414 maps, is de standaard 1580MB. In de MetroGold versie met routable data is dat ineens 2560MB. Het progje werkt ook met de Noord Amerika versie. Maar natuurlijk is de NT versie altijd beter bij ruimtegebrek omdat die de helft kleiner is (1262MB) met dezelfde routable data. Ook zijn er in de NT versie minder segmenten (211) zodat je daar ook niet snel tegen de limiet aanloopt. Hierdoor is er nog plek voor TOPO kaarten om er bij te zetten.

 

Veel plezier in de states :thumbup:

bewerkt door stefanne_3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...