Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Als ik de firmwareversie van mijn eXplorist 210 opvraag dan heb ik firmware versie 3.2.70 (april 2007). Als ik op de site van Magellan kijk zie ik dat de nieuwste firmware versie 3.2.57 is. Hoe is dit mogelijk. Is de 3.2.70 echt de nieuwste versie en waarom staat die niet op de site van Magellan. Kan iemand de verschillen tussen deze 2 versie aangeven

bewerkt door Pfotzsche
Geplaatst

Hoera, er komt een nieuwe firmware-versie aan :dribble: !

Dat denk ik tenminste. Ik weet bijvoorbeeld van canon-camera's dat daarbij de nieuwere firmware al geleverd ordt in de apparatuur voordat de firmware op de site gepubliceerd wordt. Misschien is dat bij Magellan ook zo. Dan heb je al de allernieuwste versie. Op de site van Magellan staat ook een summiere toelichting bij versie 3.2.57. Zie je verschillen met jouw Magellan?

Geplaatst
Hoera, er komt een nieuwe firmware-versie aan :dribble: !

Dat denk ik tenminste. Ik weet bijvoorbeeld van canon-camera's dat daarbij de nieuwere firmware al geleverd ordt in de apparatuur voordat de firmware op de site gepubliceerd wordt. Misschien is dat bij Magellan ook zo. Dan heb je al de allernieuwste versie. Op de site van Magellan staat ook een summiere toelichting bij versie 3.2.57. Zie je verschillen met jouw Magellan?

Ik heb nog geen concrete verschillen kunnen ontdekken. Heb er eerlijk geszegt ook nog niet echt goed naar gekeken

Geplaatst

Nieuwe versie? Zeker interessant!

Zoals LeComte terecht opmerkt is de 'changelog' die Magellan bij 3.2.57 op de site weergeeft erg summier. Ik heb zelf voor Spoiler een artikel geschreven over het updaten van de eXplorist firmware, en daar wat meer wijzigingen bij gezet. Misschien dat je aan de hand daarvan kunt nagaan wat de nieuwe functies zijn...

Anders wil ik wel een 'sneak preview' schrijven voor Spoiler met jouw hulp, dan kan iedereen meelezen wat er aan zit te komen :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...