Spring naar bijdragen

Wandeling gezocht??


Gast cerberus[Skylla]

Aanbevolen berichten

Gast cerberus[Skylla]

Al een tijdje ben ik op zoek naar een mooie lange route die uiteindelijk uitkomt op een cache. Ik ga namelijk binnenkort met een groep op pad. Deze groep is nog niet zo bekend met het fenomeen geocaching, maar zijn wel dol op een wandeling door een stuk mooi bos of heide. Door deze wandeling te combineren met geocaching hoop ik hun te kunnen kietelen ook actief te gaan geocachen. Ik kom uit Rotterdam dus liever geen routes in het uiterste noorden of uiterste zuiden. Het mooiste is iets in de prov. Utrecht want dat is goed aan te rijden. De wandeling moet ong. 15 a 20 km lang zijn. Als er na 5 km al een cache ligt maar er valt nog wel 10km te wandelen is dat ook oke.

 

Alvast bedankt,

 

Cerberus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Thijsse's Wish Trilogy bestaat uit 3 caches met een wandeling van ong 16 km. Deze caches liggen in het Nationaal Park Zuid-Kennemerland, westelijk van Haarlem. Niet in Utrecht maar qua afstand vanaf Rotterdam ong. gelijk. Wandeling is door de duinen, strand en de laatste 5 km door het bos van het binnenduin.

Behalve de TWT caches ligt er ook nog de Musica (+0.5 km) en Sokrovisha cache (+10 km). Als je er wat meer kilometers tegenaan gooit zijn die misschien nog wel te combineren.

 

Succes,

Ad

 

Kattendel Beach (#1 of Thijsse´s Wish Trilogy)

Bruid van Haarlem (#2 of Thijsse´s Wish Trilogy)

Oosterplas (#3 of Thijsse´s Wish Trilogy)

Musica Cache

The Return of Sokrovisha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cerberus[Skylla]

Bedankt!!!

 

Ik ga ze wat beter bekijken en ik hoop jullie snel een verslag tegeven van mijn bevindingen met de groep.

 

TNX,

 

Cerb :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eind deze week plaats ik een nieuwe cache van 15 km in Hoek van Holland. Ik ben bijna klaar met de voorbereidingen, en... de cache is officieel goedgekeurd door de gemeente. :beerchug: Ik denk dat hij rond het weekend online zal komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cerberus[Skylla]

Stoer!!!

 

Ik hou het in de gaten... Hoek van Holland rij ik in een 20min aan. Ik ben op dit moment ook bezig met een nieuwe cache, maar nog even wat C's vinden voordat ik er 1 ga plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig met een GPS wandeling door Noord Holland samen te stellen.

Het wordt een stille en eenzame tocht, dat wel, je zult weinig mensen tegenkomen op het pad van 40 km.

 

Persoonlijk had ik nooit gedacht dat er nog stille gebieden in Noord Holland zouden zijn, maar die paden bestaan echt nog. Zelfs ik ontdek af en toe nog nieuwe dingen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...