Spring naar bijdragen

Iemand met een gratis GPS


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Op de afdeling waar ik vandaag werkte stond de radio aan. Op de zender 538. Zo ergens tussen 12:00 en 13:00 was er een spelletje. De radio stond op de achtergrond te murmelen en ik besteed er niet veel aandacht aan. De DJ lijkt iemand in het land op gebeld te hebben en maakt grapjes over de naam van de man. Het werk gaat intussen gewoon door.

 

Tot ik opeens mijn oren spits. Die man op de radio heeft het over schatzoeken. Hij schijnt een rekening naar 538 op gestuurd te hebben en die gaat 538 nu betalen voor hem. Een kleine €200 als ik mij niet vergis. Het was een rekening van een GPS waarmee de man wil gaan schatzoeken. Ik heb de rest van het gesprek dus volkomen gemist, geen flauw idee waar de man vandaan komt. Ik zou ook niet weten wat hij nog meer over onze hobby verteld heeft.

 

Hij wist nog wel te melden dat hij met een kleine twee weken een groot Geo-event zal gaan opzoeken. Nu heb je over een kleine twee weken een klein eventje in Amsterdam en een dag later ons wat grotere Geofort Crossover Event. Zou hij die bedoelen? De DJ maakt nogmaals een grap over de naam van de man. Die schijnt Peter Fabel te heten. Toen heb ik dus maar eventjes de deelnemerslijst erbij gepakt van dat event van ons. Helaas gaat er geen enkele Peter op het event komen.

 

Nu is het natuurlijk onbetamelijk om hier op dit forum te vragen wie die Peter is en onder welke naam hij cached. Alhoewel de nieuwgierigheid er gewoon is. Wat ongetwijfeld wel is toegestaan is die Peter te feliciteren met z'n gratis GPS. Ik hoop dat hij er veel caches mee vind.

 

tot cache,

team Wij Drie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vermoet dat het GeoAlmere is.

Hij heeft een eTrex H gekocht en rekening naar 538 gestuurd.

Hij is ook mede organisator van het flevo polder event.

Kijk nou: http://www.geocaching.com/profile/?guid=12...e9-078226828d48

 

Komt aardig in de buurt! ;)

 

Edit: Sterker nog, ik vermoed: beet! Wil GeoAlmere zich melden! :D

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogen we dan enigzins off topic Geoalmere een hint geven om zijn geocoins bij te werken op de geocoinrace.nl website :cry:

 

De status loopt namelijk flink achter t.o.v. het reeds gerealiseerde doel. :):thumbdown:

 

Groeten Jan-Willem & Ingeborg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoet dat het GeoAlmere is.

Hij heeft een eTrex H gekocht en rekening naar 538 gestuurd.

Hij is ook mede organisator van het flevo polder event.

Kijk nou: http://www.geocaching.com/profile/?guid=12...e9-078226828d48

 

Komt aardig in de buurt! :P

 

Edit: Sterker nog, ik vermoed: beet! Wil GeoAlmere zich melden! :ph34r:

Het staat op zijn pagina :yes:

GeoAlmere, had nu maar een 60CSx aangeschaft :dribble: Gefeliciteerd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...