speurvuur Geplaatst 7 september 2007 Geplaatst 7 september 2007 (bewerkt) Weet iemand of en zo ja hoe het mogelijk is om screenshots van een 60csx? De screenshots die je her en der tegenkomt zijn geen foto's dus het zal op eoa manier toch moeten kunnen (misschien met een tool)..... ik bedoel dan niet iets als ximage maar een tool/addon om onderweg een screenshot te maken.... 7 september 2007 bewerkt door speurvuur
Lex Geplaatst 7 september 2007 Geplaatst 7 september 2007 (bewerkt) Jazeker, met xImage, verkrijgbaar op de Garminsite. xImage draait ook op een laptop. Als je screenshots van onderweg ziet is dat waarschijnlijk gebruikt. 7 september 2007 bewerkt door Lex
speurvuur Geplaatst 7 september 2007 Auteur Geplaatst 7 september 2007 Jazeker, met xImage, verkrijgbaar op de Garminsite. xImage draait ook op een laptop. Als je screenshots van onderweg ziet is dat waarschijnlijk gebruikt. haha, yep dat lijkt me ook. Het punt is dat ik niet met een laptop wil zeulen onderweg. Helemaal zeker weet ik het niet, maar het gebruikte OS 'voelt aan' als linux (ook gezien de fileboom) en het zou me niet verbazen dat het ook zou moeten kunnen d.m.v. een binary in de bin-directory i.c.m. een icoontje in het menu dat naar die binary verwijst. Maar ik ben bang dat die inside-informatie ons nooit wordt gegeven......
speurvuur Geplaatst 7 september 2007 Auteur Geplaatst 7 september 2007 Nou het wel handig zijn als je ergens bent dat je dan een screenshot kunt maken van een eventueel probleem of situatieschets waarmee je je topic zou kunnen verduidelijken. Het is een gangbaar functionaliteit zoals ook in devices als tomtom en pocket pc wordt gebruikt. Vaak is dat 'standaard' (lees: af fabriek) niet voorhanden, maar wordt er wel eens wat van zulke tools gelekt vanuit het devcenter van de fabrikant. Het filesysteem is niet per se linux nee (hoewel linux goed overwegkan met FAT) maar het gebruik van een 'bin'-directory is eerder linuxachtig dan windhoosachtig. Ik vroeg me gewoon af of er een dergelijke tool bestond......
Lex Geplaatst 8 september 2007 Geplaatst 8 september 2007 De Zumo van Garmin kan het ook. Maar volgens mij is dat de enige Garmin die zelf screenshots kan maken.
speurvuur Geplaatst 8 september 2007 Auteur Geplaatst 8 september 2007 Toevallig met deze cache bezig? haha nee, maar het is inderdaad een goed voorbeeld waar je dat zou kunnen gebruiken. Natuurlijk is een dergelijke tool als ik zoek geen vereiste (een foto kan immers ook) maar zoals hierboven omschreven hoopte ik op het bestaan er van.
Goofy Geplaatst 8 september 2007 Geplaatst 8 september 2007 Voor een PPC is er ook G7toCE http://www.gpsinformation.org/ronh/ Je hebt dan wel een (serieel) kabeltje tussen de 60CSX en je pocket nodig
stefanne_3 Geplaatst 13 september 2007 Geplaatst 13 september 2007 De Zumo van Garmin kan het ook. Maar volgens mij is dat de enige Garmin die zelf screenshots kan maken. nope. Bijv mijn nuvi660 heeft ook een functie om zelf screenshots op te slaan. Als je de functie hebt aangezet kan je door kort indrukken van de POWER toets een screenshot maken. Thuis kan je die dan naar je PC overzetten.
Aanbevolen berichten