Spring naar bijdragen

Oproep!


Geoman

Aanbevolen berichten

Interesse in het onderstaande? PM/Mail me voor de journalist zijn naam en telefoonnummer.

 

Beste mensen,

 

Nav een bericht van het Recreatieschap IJsselmonde, dat geocachers 'wil bewegen zorgvuldig met de gebieden omgaan', ben ik voor een artikel in dagblad AD De De Dordtenaar op zoek naar een geocacher uit Zwijndrecht, Dordrecht, Papendrecht of Sliedrecht die enthousiast kan vertellen over geocaching en wat de beoefenaren al doen om een en ander in goed te banen te leiden.

Kunnen jullie me aan zo iemand helpen?

 

Bij voorbaat dank,

 

Redactie AD De Dordtenaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Interesse in het onderstaande? Mail me voor de journalist zijn naam en telefoonnummer.

 

Nav een bericht van het Recreatieschap IJsselmonde, dat geocachers 'wil bewegen zorgvuldig met de gebieden omgaan',

 

Is dat bericht al ergens verschenen? Ik zie het niet op de website van het AD of het recreatieschap.

 

Een tijd geleden had ik mijn cache in de Carnisse grienden gearchiveerd omdat Recreatieschap IJsselmonde het gebied te kwetsbaar voor geocaching vonden en de toestemming daarom niet wilden verlengen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, je hoeft de paden helemaal niet te verlaten - is eigenlijk zelfs onmogelijk vanwege de rimboe - en dat heb ik ook uitdrukkelijk vermeld. Maar ze bleven bij hun besluit en dat heb ik gerespecteerd.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...