Mr.Chaos Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 Dit draadje maar eens opgespoord omdat ik ook bij veel cachers veel van die leuke handtekeningen zie staan.Ik snap dat je bij Stevige Stapper e.d. handtekeningen eerst serieus iets moet doen voordat je deze verdient maar ik zie ook wel een earthcache logo en bijv. het United for diabetes. Hoe kom je daar dan aan. Is er ergens een draadje of of een soort handleiding hoe het precies zit met die logo (handtekeningen)? Thanks! Klik maar eens op mijn earthcache logo!
roewin Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 Dit draadje maar eens opgespoord omdat ik ook bij veel cachers veel van die leuke handtekeningen zie staan.Ik snap dat je bij Stevige Stapper e.d. handtekeningen eerst serieus iets moet doen voordat je deze verdient maar ik zie ook wel een earthcache logo en bijv. het United for diabetes. Hoe kom je daar dan aan. Is er ergens een draadje of of een soort handleiding hoe het precies zit met die logo (handtekeningen)? Thanks! Kun je mij vertellen waar ik het stats logo kan vinden, zodat ik het ook in onze handtekening kan opnemen? Bedankt.
smeule Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 Kun je mij vertellen waar ik het stats logo kan vinden, zodat ik het ook in onze handtekening kan opnemen?Bedankt. http://www.geocaching.com/my/statbar.aspx
gekodiver Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 Dit draadje maar eens opgespoord omdat ik ook bij veel cachers veel van die leuke handtekeningen zie staan. Ik snap dat je bij Stevige Stapper e.d. handtekeningen eerst serieus iets moet doen voordat je deze verdient maar ik zie ook wel een earthcache logo en bijv. het United for diabetes. Hoe kom je daar dan aan. Is er ergens een draadje of of een soort handleiding hoe het precies zit met die logo (handtekeningen)? Thanks! Klik maar eens op mijn earthcache logo! Dat is nu dus duidelijk, dank je
Draghkar Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 (bewerkt) Kijk ook anders even in deze bookmark list Ik heb m net even publiek gemaakt.. 21 oktober 2007 bewerkt door Draghkar
gekodiver Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Kijk ook anders even in deze bookmark list Ik heb m net even publiek gemaakt.. Kijk daar heeft een mens wat aan. leuk!
Draghkar Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 (bewerkt) Mochten er nog ontbreken dan hoor ik het graag... :-) Edit: Op verzoek cluedo nog toegevoegd... 23 oktober 2007 bewerkt door Draghkar
roewin Geplaatst 23 oktober 2007 Geplaatst 23 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt voor de reactie. Nu maar eens kijken of het invoegen op deze manier werkt Niet dus. Ik heb de html code opgenomen in het vak voor de handtekening, maar ik zie niets. Waar gaat het fout? Na wat zoeken toch gelukt. Vraag stellen en dan zelf beantwoorden, gaat goed zo 23 oktober 2007 bewerkt door roewin
Aanbevolen berichten