getzie family Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Ik word net gebeld dat de getzie family niet meer in de statestieken van GC.NL voorkomt en dat de logjes van al hun gelopen caches en coins zijn overgenomen door een bevriende cacher(zo word hij wel erg snel kilocacher) , op de GC.com site bestaan we gelukkig nog wel. Wie helpt ons uit de noot.
johanvc Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 als ik jullie naam klik krijg ik gewoon profiel info te zien en ook dat jullie 945 cache's gelopen hebben dus in mijn ogen is er niets aan de hand????? of ben ik nou blond... succes. johanvc
getzie family Geplaatst 19 augustus 2007 Auteur Geplaatst 19 augustus 2007 Blond ????? Weet ik niet. Probeer eens op de NL site statestieken te zoeken op naam . PS we hebben nog maar 297 caches gedaan . Greoten ??????
johanvc Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 inderdaad geen logs gevonden....ik keek alleen op jullie profiel informatie.......dus toch een beetje bond....wellicht lezen de geleerden mee en word er actie ondernomen. nogmaals succes ermee johanvc
teamnorden Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Volgens mij is er niets aan de hand ... ik zie gewoon jullie profile en ook het aantal caches is 297 (hidden 8)
Jurgen & Co Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Wanneer ik zoek op "getzie" dan zijn er vier profielen.????????
TuuronTour Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Vraag het eens aan Xaa of hij het kan nakijken in de statistieken-database van .nl Het lijkt me iig het belangrijkste dat het profiel op .com nog goed werkt
getzie family Geplaatst 20 augustus 2007 Auteur Geplaatst 20 augustus 2007 Het is ook niet belangrijk maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dit kan en waarom juist deze cacher mijn caches krijgt in de stats. Greoten ???????? Wanneer ik zoek op "getzie" dan zijn er vier profielen.???????? Als je de de naam invoerd in de stats en dan door klikt dan zijn er geen caches voor alle vier de profielen,Dat is mijn vraag. Greoten ?????
hesselannema Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Het is ook niet belangrijk maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dit kan en waarom juist deze cacher mijn caches krijgt in de stats. Greoten ???????? Wanneer ik zoek op "getzie" dan zijn er vier profielen.???????? Als je de de naam invoerd in de stats en dan door klikt dan zijn er geen caches voor alle vier de profielen,Dat is mijn vraag. Greoten ????? Dit word ook wel bit rot genoemd ... oorzaak vaak onbekend. Genezing ... met veel toewijding en met door dachte handelingen, uit gevoerd door de stat dokter
getzie family Geplaatst 20 augustus 2007 Auteur Geplaatst 20 augustus 2007 Zegt me helemaal niets is dit voor de dokter veel werk ? Greoten ?????? PS Xaa al gemaild.
gpsgek Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Dit word ook wel bit rot genoemd... Hahaha, volgens mij predik jij gewoon de grootste onzin die bestaat...
Team Firefox Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Ik word net gebeld dat de getzie family niet meer in de statestieken van GC.NL voorkomt en dat de logjes van al hun gelopen caches en coins zijn overgenomen door een bevriende cacher(zo word hij wel erg snel kilocacher) , op de GC.com site bestaan we gelukkig nog wel.Wie helpt ons uit de noot. Ik zat vorige week toevallig eens te kijken in de statistieken van gc.nl en kwam tot de ontdekking dat wij niet meer voorkomen in de ranking per hunter en first finders lijst. Alle logjes staan op een heel ander account namelijk Xtreme Adventures. Nou is dat toevallig een tweede account die we hebben, maar daar loggen we nooit gevonden caches op. Ook voor ons is het een raadsel hoe dit kan gebeuren. Op een mailtje via de DHZ hebben we nog steeds geen reaktie gehad
Team jemar Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Ik zat vorige week toevallig eens te kijken in de statistieken van gc.nl en kwam tot de ontdekking dat wij niet meer voorkomen in de ranking per hunter en first finders lijst. Alle logjes staan op een heel ander account namelijk Xtreme Adventures. Nou is dat toevallig een tweede account die we hebben, maar daar loggen we nooit gevonden caches op. Ook voor ons is het een raadsel hoe dit kan gebeuren. Op een mailtje via de DHZ hebben we nog steeds geen reaktie gehad Vervelend! Maar misschien zijn jullie helaas tussen alle post blijven hangen...Je wil niet weten hoeveel mailtjes wij als team soms binnen krijgen . Tja, en we zijn en blijven vrijwilligers: daardoor kunnen zijn we niet altijd beschikbaar, er moet ook nog brood op de plank komen ! Dus daarom lukt het niet altijd om alles direct te doen en dan kan het zo maar gebeuren dat iets vergeten wordt ! Gewoon even (weer)een PM-tje naar Xaa sturen en dan moet het vast en zeker goed komen !
Aanbevolen berichten