Spring naar bijdragen

Direct naar laatst gelezen bericht in topic.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Op de homepage van gc.nl staan de laatste 6 nieuwe berichten van het forum, als ik die aanklik ga ik direct naar het (door mij) laatst gelezen bericht in dat topic. Dit vind ik erg handig, zeker in topics waar veel berichten staan.

Als ik een tijdje niet op het forum ben geweest ga ik naar 'Nieuwe berichten' en daar zie ik de berichten die er sinds mijn laatste bezoek bij zijn gekomen, ook erg handig. Echter als ik daar op een topic klik kom ik aan het begin van dat topic, of desgewenst op een andere pagina van dat topic, maar niet rechtstreeks bij het laatst gelezen bericht...

Mijn vraag is of het ook zo kan dat je vanuit 'Nieuwe berichten' ook naar je laatst gelezen bericht kunt gaan? Of is er misschien een andere handige manier?

Groeten,

Martin.

ReizenReizen

Geplaatst

Nou zie ik ze ook! Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk. Bedankt voor de tip, dat werkt een stuk makkelijker!

Geplaatst
Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk.

Klopt inderdaad :thumbup:

Geplaatst

Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk.

Klopt inderdaad :yes:

Of lezen met RSSFeed, krijg je elk bericht in je mailprogramma binnen en kun je (als je online bent) lezen en sorteren zoals jij dat wil. Aantal ontvangen berichten afhankelijk van wel/niet donateur. Bevalt mij uitstekend :thumbup:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...