Mar+Mar Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Hallo, Op de homepage van gc.nl staan de laatste 6 nieuwe berichten van het forum, als ik die aanklik ga ik direct naar het (door mij) laatst gelezen bericht in dat topic. Dit vind ik erg handig, zeker in topics waar veel berichten staan. Als ik een tijdje niet op het forum ben geweest ga ik naar 'Nieuwe berichten' en daar zie ik de berichten die er sinds mijn laatste bezoek bij zijn gekomen, ook erg handig. Echter als ik daar op een topic klik kom ik aan het begin van dat topic, of desgewenst op een andere pagina van dat topic, maar niet rechtstreeks bij het laatst gelezen bericht... Mijn vraag is of het ook zo kan dat je vanuit 'Nieuwe berichten' ook naar je laatst gelezen bericht kunt gaan? Of is er misschien een andere handige manier? Groeten, Martin.
Team 16 Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Op het oranje/witte vierkantje voor de topictitel klikken.
Mar+Mar Geplaatst 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst 18 augustus 2007 Dank voor je snelle reactie, maar dat vierkantje zie ik bij de topics in 'Nieuwe berichten' niet staan..
Le Comte Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Ik zie ze wel, en het werkt ook nog . Wat een goeie tip.
Mar+Mar Geplaatst 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst 18 augustus 2007 Nou zie ik ze ook! Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk. Bedankt voor de tip, dat werkt een stuk makkelijker!
Team 16 Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk. Klopt inderdaad
The Scorpios Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Ze verdwijnen blijkbaar als je alles in dat topic gelezen hebt, is ook logisch natuurlijk. Klopt inderdaad Of lezen met RSSFeed, krijg je elk bericht in je mailprogramma binnen en kun je (als je online bent) lezen en sorteren zoals jij dat wil. Aantal ontvangen berichten afhankelijk van wel/niet donateur. Bevalt mij uitstekend
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden