debendevanvier Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Gisteren is onze PDA gesneuveld of wat dan ook En hebben wij zeer slechte ervaring met PDA gehad Maar voor werk en hobby hebben wij GPS autonavigatie nodig Nou denk ik aan Maar voor dat wij € 499.95 uit geven Dus wat is de ervaring met deze en is dit wel goede keus? Graag jullie ervarings verhalen? Kan ook via email info@natuurlijkevenwicht.nl of pieter@vespula.nl Bedankt Jolanda
dutch-locutus Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Is een geweldig apparaat, het mooie ervan is dat jet er de weg mee kan vinden, en het is een spraakzaam type, wat prettig is als je alleen bent in de auto. D.L.
Lex Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 De Quest 2 is een speciaal geval. Hij rekent namelijk erg traag. Voordeel boven de Quest 1 is dat het geheugen veel meer kaarten kan bevatten. Maar het nadeel is zo groot dat hij in Notter uit het assortiment is gehaald. De Quest 1 verkopen ze nog wel.
debendevanvier Geplaatst 13 augustus 2007 Auteur Geplaatst 13 augustus 2007 De Quest 2 is een speciaal geval.Hij rekent namelijk erg traag. Voordeel boven de Quest 1 is dat het geheugen veel meer kaarten kan bevatten. Maar het nadeel is zo groot dat hij in Notter uit het assortiment is gehaald. De Quest 1 verkopen ze nog wel. Over Quest 1 lees ik veel goeds Ik lees mij nog even in !! Maar een PDA komt er niet meer in Bedankt Jolanda Draadtje kan dicht ik weet weer genoeg!
Aanbevolen berichten