Spring naar bijdragen

boek kopen


sjatzeuker

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds 2 weken aan het geocachen geslagen, maar heb bijna geen enkele kennis van kaart, kompas of gps. Coordinaten invoeren lukt maar echt verklaren is niet voor me weggelegd.

weet iemand een goed en leesbaar boek dat voor het gebruik van kaart, kompas en natuurlijk gps te koop is? Op de site staat iets over een boek maar de titel ontbreekt. http://www.geocaching.nl/begrippen.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op vind http://www.hiking-site.nl/boekrecensies6.php je een heleboel recencies over boeken over GPS. Welke er echter niet bijstaan en die ik persoonlijk zeer interessant vind zijn de volgende :

 

Ze maken alle drie uit van de serie : "Wat en Hoe" en zijn uitgegeven door KOSMOS Z&K UITGEVERS en kosten per stuk : 11.5 Euro

1) Correct Kaartlezen ISBN : 9021536919

2) Orienteren Met Kompas En Gps ISBN : 9021536714

3) Gps Outdoor Navigatie ISBN : 9021536811

 

Hopelijk ben je verder geholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Outdoor Gps Navigatie Theorie & Praktijk,

R. Ijsenbrant, 127 pagina's

Uitgegeven door: Uitgeverij Diana Wolters

 

Ik heb deze. Een boek voor de beginner maar zeker ook voor de gevorderde gps gebruiker. Naarmate ik meer ervaren word met de GPS neem ik het steeds weer ter hand en lees de hoofdstukken die eerst ' onbegrijpelijk' voor me waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ik ben heel die tijd vergeten om iedereen te bedanken voor de reactie's :( Ik wil dat bij deze nog even doen.

Ik heb me destijds het boek Orienteren Met Kompas En Gps gekocht. Dit heeft me inderdaad een zet in de goede richting gegeven.

 

Nog iedereen bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het zal wel niet lang meer duren of uitgevers zien geld in het geocachinggebeuren.

Ik las dat men in Duitsland al zit te wachten op het uitkomen van 'Het Grote Data Becker Boek voor Geocachers'. :blink:

 

Anderen zitten te wachten opzo iets als 'Geocaching for Dummies'.

 

Maar binnenkort kan met een boek kopen bij Amazone:

1592572359.01.LZZZZZZZ.jpg

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...