Buzzardseye Geplaatst 16 juli 2007 Geplaatst 16 juli 2007 Hallo, Begin sept. ( zoals het ernu voorstaat) moet ik een Dynesys operatie ondergaan. De revalidatie kan wel 3 maanden duren. Nu heb ik twee caches liggen nl: "Dierenverhalen" en Bos en dijk" De eerste is redelijk dichtbij en die hoop ik gewoon te kunnen onderhouden. Maar Bos en Dijk is een flinke wandeling en de verwachting is dat, dat wel 3 tot 6 maanden duren. Ik wil de cache NIET ter adoptie aanbieden, maar zoek wel iemand die hem kan bezoeken en eventueel onderhouden. De cache wordt niet zo heel erg veel gevonden, dus het onderhoud valt ook wel mee. Maar ik ben doorgaans zo eens in de maand even kijken. En dat gaat straks niet meer. Is er iemand die het zou kunnen doen ? Liefst iemand die hem al gevonden heeft en niet te ver weg woont. Groeten ps: over de opname hou ik jullie op de hoogte Buzzarsdeye
johanvc Geplaatst 16 juli 2007 Geplaatst 16 juli 2007 jammer genoeg zit je ruim 100 kilometer van me vandaan........zou het graag doen.... wil je wel alle succes en snelle revalidatie toewensen..... groetjes uit het warme zuiden. johanvc
GeoGerard Geplaatst 16 juli 2007 Geplaatst 16 juli 2007 Dat is een behoorlijke ingreep Hoop dat je er snel weer bovenop komt. Er zin vast wel mensen in de buurt die deze cache tijdelijk willen nalopen.
Stokstaartje Geplaatst 16 juli 2007 Geplaatst 16 juli 2007 Bijna 50 km, beetje ver, maar als niemand zich aanbiedt... Ik hou dit topic in de gaten. Hoe dan ook, sterkte gewenst.
Buzzardseye Geplaatst 20 juli 2007 Auteur Geplaatst 20 juli 2007 Inmiddels heeft MCMal zich bereid verklaard om zo nu en dan eens een kijkje te nemen. Daarvoor natuurlijk hartstikke bedankt. Ben een stuk geruster.
Kruimeldief Geplaatst 20 juli 2007 Geplaatst 20 juli 2007 Dan kan de topic weer gesloten worden. Probleem van onderhoud is denk ik opgelost.
Aanbevolen berichten