opa81 Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Ik vroeg mij af of het met een Megallan 400 explorist mogelijk is om een projektie te maken. Vreemd genoeg kan ik er in de gebruiksaanwijzing niet sover terug vinden. Andre
De Roode Loper Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 (bewerkt) klik, of klik. Hoe het werkt weet ik niet, kom op 400 gebruikers! 6 juli 2007 bewerkt door De Roode Loper
opa81 Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Geplaatst 6 juli 2007 Ik heb even gekeken welke versie ik heb op mijn 400. Daar staat 4.1.65 Als ik in de software pagina kijk op de site van Magellan zie ik als laatste versie 2.57. Volgens mij heb ik dus een nieuwere versie, maar in de bijlage bij versie 2.57 zie ik dingen staan die ik er zeker niet op heb zitten. Kan imand mij vertellen hoe dat zit met die versie nummers. Heb ik nu de laatste versie of moet ik updaten naar 2.57. Andre
elisa1955 Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Beste opa81, De explorist 400, ik weet niet zeker hoe die werkt, heb zelf een 200. Als ik wil projecteren, dan moet ik het navigatiescherm op het landkaartje zetten, daar zie je dan het driehoekje waar je je bevind, als je dan met de joystick, omhoog omlaag of opzij gaat, dan komt er een kruisje tevoorschijn, en onderin je navigatiescherm kan je dan de graden zien en de meters. Ben ik een beetje duidelijk? Maar nogmaals ik weet niet of dit opgaat voor de "400"!
blooper65 Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Ik vroeg mij af of het met een Megallan 400 explorist mogelijk is om een projektie te maken. Vreemd genoeg kan ik er in de gebruiksaanwijzing niet sover terug vinden. Andre Hallo, Het werkt als volgt. Tenminste voor de 210 en de 500, dus ik denk ook voor de 400. Ga via de knop menu naar geavanceerde functies. Hier vind je de optie projectie. Vervolgens krijg je een scherm te zien waar als eerste de locatie waar vandaan een projectie moet worden gedaan. Dit is standaard de huidige positie waar men zich bevind,maar je kunt ook een andere positie ingeven. Vervolgens kun je de afstand ingeven over waar een projectie moet worden uitgevoerd. Standaard staat dit in km, maar als je 0.01km ingeeft veranderd de aanduiding in meters. Nu kun je het juiste aantal meters ingeven. Vervolgens bij peiling geef je de juiste richting op. Dit vervolgens opslaan en nu heb je een projectie punt waar je naar toe kunt navigeren. Erg handig. Ik hoop dat het zo duidelijk is. p.s. zorg wel dat je de laatste firmware op je gps hebt staan . Momenteel is dat versie 2.57. succes!
opa81 Geplaatst 7 juli 2007 Auteur Geplaatst 7 juli 2007 OK ik denk dat dat mijn probleem is dat ik de laatste firmware er niet op heb staan. Ik heb namelijk de tekst projektie niet in mijn geavanceerde funkties staan. Ik ga eerst even die update doen. Andre
Team jemar Geplaatst 7 juli 2007 Geplaatst 7 juli 2007 Onderwep verplaatst naar topic hardware Magellan en titel aangepast
Aanbevolen berichten