Spring naar bijdragen

Etrex Legend in de bus


Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik naar het postkantoor gegaan om een postpakketje van Futurumshop op te halen.

Bij thuiskomst bleek er een Etrex Legend in te zitten die in mei ter reparatie is aangeboden omdat het display niet meer functioneerde.

Gebeld met futurum en hem in overleg teruggezonden hoewel ik hem liever direkt door had gestuurd naar de eigenaar. Tenslotte weet ik hoe het voelt om even "zonder" te zitten :beerchug:

Maar in het telefoongesprekje met Futurum bleken ze totaal de weg kwijt en niet thuis te kunnen brengen van wie deze GPS zou moeten zijn.

 

Ik meld dit hier om de eigenaar , voor zover lid hier, erop te attenderen dat zijn gps weer terug is bij Futurum , dat ie het weer prima doet ! :dribble: ( Ik heb er even een paar batterijen ingestopt om dat te constateren en in de hoop op die manier iets over de eigenaar te weten te komen )

 

Wat mij uit de nog aanwezige waypoints bleek is dat er locaties opstaan uit de regio boven Middelburg op Walcheren.

Als de eigenaar dit leest dan wil ik hem adviseren direct contact op te nemen met Futurum om zijn gps te claimen !

 

Op de pakbon waren alle gevens aanwezig als RMA nummer van Sailtron , serie nummer van de gps en ordernummer.

 

Voor eventuele informatie is mijn telefoonnummer 06-45616638

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik hoop dat de eigenaar zich meldt!

Zelf heb ik in het aanlogschermpje (ik heb een 60CSx) mijn naam en mijn 06-nummer staan.

Mocht ik mijn gps verliezen, dan hoop ik dat de vinder net zo eerlijk is als 'Cache in het handje'!

Klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...