Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een klein stukje interne automatisering weer opgepakt. :beerchug: Ik zoek daarvoor echter voor een aantal caches nog een aantal van mijn logjes in GPX-vorm. Wanneer ik een "My Finds Pocket Query" run, blijkt dat daar niet àl mijn logjes in opgenomen zijn. In iedergeval niet de logjes van heel oud.

Weet iemand een truukje om wèl aan de logjes in GPX-vorm te komen? Of, wat nog mooier zou zijn, een GPX-file met de volledige loghistorie voor een cache...?

Alvast bedankt...

Grtz, Martijn

Geplaatst
Ik heb een klein stukje interne automatisering weer opgepakt. :beerchug: Ik zoek daarvoor echter voor een aantal caches nog een aantal van mijn logjes in GPX-vorm. Wanneer ik een "My Finds Pocket Query" run, blijkt dat daar niet àl mijn logjes in opgenomen zijn. In iedergeval niet de logjes van heel oud.

Weet iemand een truukje om wèl aan de logjes in GPX-vorm te komen? Of, wat nog mooier zou zijn, een GPX-file met de volledige loghistorie voor een cache...?

Alvast bedankt...

Grtz, Martijn

Met de macro AddLogs.gsk kun je in GSAK álle logs van een cache ophalen.

Vervolgens kun je de cache-info exporteren in GPX-formaat met maximaal 100 logs, maar in ieder geval altijd ook je eigen logs.

Geplaatst (bewerkt)

Vervolgens kun je de cache-info exporteren in GPX-formaat met maximaal 100 logs, maar in ieder geval altijd ook je eigen logs.

Dit lijkt me inderdaad een mogelijkheid. Ik heb het geïnstalleerd. Helaas werkt het niet helemaal, ik krijg telkens terug dat er 0 logs toe zijn gevoegd :beerchug:

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Dit lijkt me inderdaad een mogelijkheid. Ik heb het geïnstalleerd. Helaas werkt het niet helemaal, ik krijg telkens terug dat er 0 logs toe zijn gevoegd :beerchug:

Vreemd, bij mij werkt het als een tierelier.

Ik neem aan dat je wel gezien hebt dat je de beta versie 7.1 van GSAK nodig hebt? En heb je ook de laatste versie van de macro (laatste wijziging was gevolg van nieuwe page format gc.com).

Tenslotte: Heb je de owner ID list ook gevuld en het vinkje aangezet "Get OwnerID# from GC.COM"?

Geplaatst

Ik neem aan dat je wel gezien hebt dat je de beta versie 7.1 van GSAK nodig hebt? En heb je ook de laatste versie van de macro (laatste wijziging was gevolg van nieuwe page format gc.com).

Tenslotte: Heb je de owner ID list ook gevuld en het vinkje aangezet "Get OwnerID# from GC.COM"?

Yep, dat heb ik allemaal braaf gedaan... :beerchug:

Geplaatst

Yep, dat heb ik allemaal braaf gedaan... :dribble:

Dan zul je vast ook de datum achter "Log Cutoff Date" goed hebben staan.

Nogmaals, vreemd dat het bij jou blijkbaar niet werkt. Geen idee wat er mis is :beerchug: .

Geplaatst

Het eerst probleem is dat de logjes niet in jou myfind PQ staan. Heb je daar zelf al over nagedacht. Heb je misschien eerst met een andere account gelogd. Welke mis je? Zit daar een logica in? (Datum, Type Cache)

Geplaatst (bewerkt)
Het eerst probleem is dat de logjes niet in jou myfind PQ staan. Heb je daar zelf al over nagedacht. Heb je misschien eerst met een andere account gelogd. Welke mis je? Zit daar een logica in? (Datum, Type Cache)

Ik heb wel eens gelezen dat dat goed gaat tot een bepaald aantal caches wat je gevonden hebt. Toch? :lol:

Afijn, ik kan het nu niet uitproberen aangezien ik korter dan een week geleden de query gedraaid heb...

EDIT: ik mis de oudste...

Ook voor andere doeleinden zou ik het toch op prijs stellen alle logjes van een bepaalde cache in een GPX te hebben.

Nadenkende over het principe van de macro ben ik ook over een alternatief na gaan denken. Namelijk het zelf inlezen van de logjes middels een stukje php oid. :D Afijn, dat gaat aan de andere kant ook wel weer èrg ver... :dribble::beerchug:

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Een vreemd verhaal.

Met de MyFinds PQ van gc.com worden al je gevonden caches incl. je log (en ook alleen je log) aangemaakt als .gpx

Hij zou er gewoon bij moeten zitten ware het niet dat.......

#1 - 10:30H

Vandaag vroeg vertrokken naar de Ackerdijkse plassen om nogmaals te proberen de cache te vinden. Na een flinke poos zoeken, terwijl het lekker vroor ( - 4 graden ongeveer ), kon er om 10.30 uur gelogd worden. Ik moet zeggen dat de cache heel origineel was verstopt. Mijn eerste gevonden cache...

Daarna de cache in het Schiebroekse bos nog geprobeerd te vinden. Is nog niet helemaal gelukt, maar gaat vast wel goedkomen....

Bedankt!

IN: -

UIT: Jojo

EDIT: deze cache heb ik gelogd onder mijn oude gebruikersnaam "msteenwijk"

[This entry was edited by gpsgek on Friday, March 31, 2006 at 9:54:28 PM.]

[This entry was edited by gpsgek on Tuesday, June 26, 2007 at 10:11:22 AM.]

En daar komt dus ergens het probleem vandaan.

Als je bij gc.com je naam hebt verandert heb je misschien ook een nieuw userID nummer gekregen.

Met dit nieuwe userID log je dus de huidige caches maar je eerste gevonden cache staat misschien nog op 'naam' van het oude userID (buiten dat er gewoon GPSgek staat)

GSAK kan maar naar één nummer tegelijk kijken.

Probeer het anders eens in GSAK met de exacte naam ipv UserID.

Geplaatst

Volgens mij blijft je id het zelfde bij naamswijzigingen. Op welke manier maak je GSAK duidelijk wie je bent? ID of name, ID is de betere optie.

Heb je al in de PQ gekeken met kladblok of ze er wel in zitten?

Geplaatst

Het gaat hier allemaal niet om GSAK, maar om de My Finds Query. Afijn, vanavond kan ik het nogmaals proberen, aangezien het dan een weekje geleden is dat hij heeft gedraaid...

Geplaatst (bewerkt)
Het gaat hier allemaal niet om GSAK, maar om de My Finds Query. Afijn, vanavond kan ik het nogmaals proberen, aangezien het dan een weekje geleden is dat hij heeft gedraaid...

Goed nieuws. Zonder dat ik ook maar iets veranderd heb lijkt de macro nu op eens wel te werken... :):D

EDIT: er stond nergens vermeld dat je eerst een cache moest selecteren voordat je de macro runde. Dat was het probleem ;)

bewerkt door gpsgek
Geplaatst
EDIT: er stond nergens vermeld dat je eerst een cache moest selecteren voordat je de macro runde. Dat was het probleem :)

Dat is wel vaker een vaag punt: Van te voren is lang niet altijd duidelijk of een macro op de hele database, op het actieve filter of op 1 geselecteerde cache werkt.

Maar goed, het werkt.

Geplaatst

Misschien een klein beetje off-topic, maar het sluit wel aan...

Ik gebruik GSAK om statistieken te genereren voor mijn Profile pagina op GC. Ook daar gebruik ik een macro voor. Nu lees ik in dit draadje van een andere macro. Is er een verzamelplaats waar meer van dit soort leuke macro's aangeboden worden?

Geplaatst
Misschien een klein beetje off-topic, maar het sluit wel aan...

Ik gebruik GSAK om statistieken te genereren voor mijn Profile pagina op GC. Ook daar gebruik ik een macro voor. Nu lees ik in dit draadje van een andere macro. Is er een verzamelplaats waar meer van dit soort leuke macro's aangeboden worden?

Ja hoor. Kijk eens op het GSAK support forum onder macro's

Support forum:

http://gsak.net/board/index.php?act=SC&c=4

Macro sectie:

http://gsak.net/board/index.php?showforum=7

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...