superstein Geplaatst 20 juni 2007 Geplaatst 20 juni 2007 Wie kan mij helpen met het ontgrendellen van city select europa v6? Ik heb al de update van de garminsite gehaald maar hij vraagt nog steeds om de data cd te starten van de setup-cd Ik bezit windows vista Bvd, Superstein (nu ff niet zo super)
Crankyhenkie Geplaatst 20 juni 2007 Geplaatst 20 juni 2007 Heb je wel de officiële software? Kijk anders ff op http://forum.gps.nl Daar vind je echt heel veel over dit soort onderwerpen. Succes!
Powk Geplaatst 21 juni 2007 Geplaatst 21 juni 2007 Wie kan mij helpen met het ontgrendellen van city select europa v6?Ik heb al de update van de garminsite gehaald maar hij vraagt nog steeds om de data cd te starten van de setup-cd Ik bezit windows vista Bvd, Superstein (nu ff niet zo super) City Select wordt geinstalleerd vanaf de bijgeleverde "setup guide Mapsource cd" en dus niet direct vanaf de City Select data cd's. Succes, Powk
rexenrakker Geplaatst 21 juni 2007 Geplaatst 21 juni 2007 Wie kan mij helpen met het ontgrendellen van city select europa v6?Ik heb al de update van de garminsite gehaald maar hij vraagt nog steeds om de data cd te starten van de setup-cd Ik bezit windows vista Bvd, Superstein (nu ff niet zo super) Ik heb het zelfde probleem ook gehad. Ik heb toen een account aangemaakt op garmin.com. Als je dan in bent gelogd kun je kiezen voor de functie MapSource ontgrendelen. Als je alles goed hebt ingevuld staat er ook een code die bestaat uit 25 cijfers en letters. Probeer het maar eens. Veel succes, Team Rex en Rakker
Lex Geplaatst 21 juni 2007 Geplaatst 21 juni 2007 (bewerkt) De update zal voor MapSource zijn. Updates voor de kaarten (City Select, nu CityNavigator) worden per DVD verstuurd. Eerst moet je echter minstens een kaart van de oorspronkelijke kaarten-CD installeren. Waarschijnlijk wordt daarop gedoeld. Tenslotte moet je dan van de Garminsite een 25-teken sleutelcode halen. Die kost meestal geld. 21 juni 2007 bewerkt door Lex
Aanbevolen berichten