Spring naar bijdragen

eTrex Legend

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De legend heeft een geheugen van maar 8MB. In de praktijk is dat voor mij genoeg. Een rondje fiestsen rond het ijselmeer gaat er in het geheel in. Wil je meer geheugen koop dat een Viste, je betaalt dan ook voor het electronische kompas en de hoogtemeter. Ikzelf had die niet nodig, dus de keuze was de veel goedkopere Legend. Ik gebruik hem zowel op de fiets als in de auto. Nooit spijt van gehad. De basiskaart is erg sober. Schaf voor optimaal gebruik ook mapsource aan.

Bob.

Geplaatst

De legend heeft een geheugen van maar 8MB. In de praktijk is dat voor mij genoeg. Een rondje fiestsen rond het ijselmeer gaat er in het geheel in. Wil je meer geheugen koop dat een Viste, je betaalt dan ook voor het electronische kompas en de hoogtemeter. Ikzelf had die niet nodig, dus de keuze was de veel goedkopere Legend. Ik gebruik hem zowel op de fiets als in de auto. Nooit spijt van gehad. De basiskaart is erg sober. Schaf voor optimaal gebruik ook mapsource aan.

Bob.

Geplaatst

Bob.

• 2 months later...
Geplaatst
Zijn dat dingen die in de handleiding staan? Misschien toch nog eens goed doorlezen

Nope staat niet in de handleiding van de Legend.

Even als de mogelijk heid om in je opstart schrem je eigen naam enzo te zetten, dit kan je vinden als je het Mainscreen activeerd ( dus waaar alle instel mogelijkheden staan) en dan op het linker hokje klikken dan kan je de gegevens van het opstart schrem weizigen.

En zo ontdenk je steeds meer over je transparant blauwe speeltje.......

:thumbdown:Blij dat de zwaarte kracht meestal wint anders zou het zo druk worden boven....

• 1 month later...
Geplaatst

Is het iemand al gelukt om de bassiskaart van een Amerikaanse Etrex

te vervangen met een Europeese ?

Hoor het graag...

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee

vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat

de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de

ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen

wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het

wrood als gheeel.

Geplaatst

Bedankt voor je tip...

Helaas is dit een verhaal/reactie van een Commercieel site. En uiteraard verkopen zij, jou liever hun produkt.

Ik kan je zo en zo laten weten dat hun rekenvoorbeel totaal niet klopt.

Ik had mijn Etrex vista voor slechts weinig meer dan wat een legend kost hier in Nederland. Geef toe dat een vriendin in San Francisco het voor mij heeft aangeschaft, en naar mij kosteloos heeft opgestuurd.

Kan iedereen aanraden zijn Garmin in Amerika te bestellen, want eigenlijk heb je de basiskaart helemaal niet nodig. Waarom ik het wil... ? Gaat me meer om het idee dan om het pratische gebruik.

Helaas zal een ieder hier in Nederland, die Garmins verkoopt, je afraden om het in het buitenland te bestellen, en alle smoezen gebruiken die ze maar kunnen bedenken.

Nogmaals bedankt voor je reactie, maar ik leg me er nog niet bij neer. Als je de firmware kan flashen dan moet je ook de basiskaart kunnen vervangen... denk ik dan... ;)

Gary

• 1 year later...
Geplaatst

Moderatienote:

Aantal berichten gedeleted omdat ze balanceren op het randje omdat er op een hele "onschuldige" manier info wordt verzameld hoe om te gaan met illegaal gedownloade Mapsource.

Beide leden een berichtje gestuurd met uitleg waarom gedeleted is. Een lid gewaarschuwd.

Kruimel

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...