Spring naar bijdragen

Probleem met afdrukken van cache-pagina's


Waterboys

Aanbevolen berichten

Als ik een cache-pagina afdruk, met zowel Netscape als MSIE, wordt allerlei relevante info aan de rechterkant van de pagina niet afgedrukt. Als je het window kleiner of groter maakt, passen de lange regels zich aan. Maar dat gebeurt niet met afdrukken.

 

Iemand een idee hoe dat kan worden opgelost? Afdrukken op Landscape?

 

Ik heb er weleens iets over gelezen. Mogelijk in het oude forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 98-1011086937

Ik ben al eens tegen hetzelfde probleem aangelopen. Erg vervelend als je ter plekke er achter komt dat het cache printje niet alle info bevat. :P

Ik heb gemerkt dat dit alleen voorkomt bij pagina's die tabellen en te breede plaatjes gebruiken. Mogelijk kan de printer de breedte van een tabel niet aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk altijd even of de print wat dit betreft goed is uitgevallen. Zo niet, dan druk ik af in landschap- ipv portretformaat. Maar het zou mooi zijn als de prints er in alle gevallen automatisch goed uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikke altijd in Word en dan knippen en plakken en dan 4 a 5 caches op 1 pagina (bespaart ook hoop papier en boom)....

En dan printen vanuit word en dat altijd super de luxe werken goed en zo..... :P  :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Dat doen ik ook meestal ...of ik print het dwars :P  :beerchug:  :beerchug:

 

Ennuh boom besparen....ik gebruik recyc. paper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[b:post_uid0]Alle broeken, gr´s, eyes en heksen bedankt voor de tips.[/b:post_uid0]

Ben gelukkig niet de enige met dit probleem, maar ik veroorzaak mogelijk dit probleem ook bij anderen omdat ik ook met tabellen werk op de cache-pagina´s.

Knippen en plakken naar Word lijkt me voorlopig wel een goede oplossing en natuurlijk AvantGo (ander topic).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
maar ik veroorzaak mogelijk dit probleem ook bij anderen omdat ik ook met tabellen werk op de cache-pagina´s.

 

Tis je al vergeven joh :P  :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem zit hem dus echt in te brede tabellen.

Degene die te brede tabellen maken, moeten het probleem oplossen, waaronder ikzelf. Anders printen in landscape of knutselen met Word.

 

- The cache owner unfortunately created a table that is too wide to be printed. The only way to fix it would be to have the cache owner fix it. Of course you could print those pages in landscape. -

 

Jeremy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...